Finnair med longhaul fra ARN/CPH

Re: Finnair med longhaul fra ARN W21/22

Jeg forstår fortsatt ikke om Finnairs avganger kommer i tillegg til Qatars avganger, eller i steden for…
Betyr dette at CPH, HEL og ARN får to daglige nonstop avganger til Doha?

Basert på rutetidene så virker det nesten som de erstatter en daglig for Qatar. Men får se når billettene legges ut som Qatar selv begynner å stokke om

Dog så flyr de vel i hvertfall på ARN/CPH 10-11x ukentlig, såvidt jeg husker

Basert på rutetidene så virker det nesten som de erstatter en daglig for Qatar. Men får se når billettene legges ut som Qatar selv begynner å stokke om

Dog så flyr de vel i hvertfall på ARN/CPH 10-11x ukentlig, såvidt jeg husker

Umiddelbart er QR på 2x dagligt fra CPH fra Nov. Kanske AY erstatter den ene afgang.

Last edited:

Hörde från några bekanta som hade bokat ARN-BKK-ARN i Februari hade nu fått nya biljetter HEL-BKK-HEL, inga transitbiljetter ARN-HEL-ARN hade erbjudits. De fick avboka biljetterna och skulle få pengarna tillbaka, men telefonkön hade varit 7 timmar, så gissar Finnair blivit nedringda senaste dagarna av pax som fått resorna ombokad via HEL.

Hörde från några bekanta som hade bokat ARN-BKK-ARN i Februari hade nu fått nya biljetter HEL-BKK-HEL, inga transitbiljetter ARN-HEL-ARN hade erbjudits. De fick avboka biljetterna och skulle få pengarna tillbaka, men telefonkön hade varit 7 timmar, så gissar Finnair blivit nedringda senaste dagarna av pax som fått resorna ombokad via HEL.

De får be om ARN-DOH-BKK i steden. .. ;)

Sista ARN-JFK flighten tog av igår, sista ARN-LAX flighten lyfte för 2 timmar sedan.
Finnairs longhaul satsning nu över på ARN.

DOH flighterna startar dock på tisdag.

Det viser seg uansett at det er vanskelig å drive longhaul uten tilstrekkelig feed eller gode nok salgskanaler som klarer fylle et fly "uansett" (les charter)

Istedet skal du fly i samarbeid (eller for) Qatar fra HEL, ARN og CPH til DOH

1x daglig fra hver

Ser ut som (deler av) dette samarbeidet opphører i januar, og Qatar selv vil ta over all flyvningene fra CPH og ARN til DOH.

Back