• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Stille, rolig morgen ved kjøkkenbordet. Kaffe, julemarsipan og forum er første post på programmet. Juletreet kom på plass i går og skal pyntes i løpet av dagen. Skal se vi rekker middag hos opphavet i ettermiddag. Nyt i vei og tenn to lys!

God formiddag fra Bangkok.
Her er en i gang med en heller sen frokost, naturligvis etter morgen kaffe og en lengre tur fra Lumphini via Pratunam og Asoke og hjem. Hele 15k ble logget inn denne morgenen.
Så etterpå blir det basseng før litt indretjeneste.
Da det er fri dag i morgen, blir det ut på by’n i kveld.
Ha en nydelig søndag :-)

Morn fra et kysthotell på nordvestlandet. Her har man innehatt rollen som "+ 1" på julebordet til konas arbeidsgiver. Finfint, og jeg er den første som er våken ser det ut til. Til og med for tidlig til frokosten, men fikk meg en kaffe da.

Konkluderer med at "kidza" ikke lenger kan å drikke.. Skål!

Mornings fra Asker. Merker det var festlig i går. Men nå venter en barnebursdag på skøyteisen for minstemann og kameraten. Før vi skal ha en grøtfest. Helt om natten, helt om daget etc.

Morn fra Tønsberg. Min tur til å sove lenge i dag og det gjorde godt. Skal nok trykkes ut et par pepperkaker i dag, og siden det er sånn ca oppholdsvær så kan man ta med bøllene ut for å svi av litt energi også

God dag fea Dublin der Sas byr på minst 1 t 10 min forsinkelse. De kan gjerne gi beskjed litt tidligere når en ser at flyet er 1t35 min forsinket fra ut fra Oslo. Hadde gått med oss Vikingemuseet om vi hadde vist dette. Det er en liten Prioritypass lounge her siden den vanlige er stengt for renovering. Den stod vi glatt over og Guiness i terminalen koster 7-8 Euro som er innafor.

Brukte ellers 31 min fra hotell til vi var gjennom sikkerhetskontroll. Med drosje til 45 euro.

G'morgen .. Lang og kald tur med pelsdotten i tåkehavet i morges. Tok turen gjennom den lokals golfbanen siden det er 'utenom åpningstid'. Nå ligger hun trett og fornøyd foran føttene mine.

Siden det er søndag, har vi ingen pleierske, så da blir det å trå til med frokost og morgenstell så fort kaffekoppen in er tom ....

Og hvorfor ikke et flybilde? En desemberdag i 2012 så jeg denne i Frankfurt, og mener å huske at jeg fant ut at den var på vei til Oslo med instrumenter og utstyr for en eller annen syngedame som skulle tralle litt ... Var det Lady Gaga, tro?

b06.webp

God søndag fra Chile. Landet 04:30 og lettere i ørska etter litt for få timer på puten. Men nå er det opp for å rigge til julegudstjeneste i hagen. Never a dull day.

• Like
Reactions: EB
Gjesp fra Knausen. Kom hjem 04.00 i går så vi kjente det i dag tidlig. Meget lang og sen frokost satt der den skulle og steken godgjør seg. Søndager ass..

God dag fra Gate B15 på Flesland.

WF flyr meg til AES og Norwegian reward status funket fint i fast track med WF billett.
Blir 5 netter på Scandic, men først blir det et besøk på Smutthullet pub som visstnok er den bruneste puben i hele fylket.
Ryktes at skjenkekontrollen holder seg unna så der kan det bli liv……rai rai.

God ettermiddag fra Kastrup. Venter på fly hjemover etter konsert-tur med datter. Fin ting å gjøre sammen og København er alltid verdt et besøk.

Back