Fin påskeaften på Værnes

enva

Banned
Fin påskeaften på Værnes

Spottet litt i dag også. Ikke noe særlig trafikk denne lørdagen, føltes litt som å være på Molde eller en av disse knøtte flyplassene på møre.

Uansett, her er et lite utvalg:

Først ut i dag var Iberworld som skulle til Las Palmas
IMG_0015.jpg

IMG_0021.jpg

En god stund etter kom HS fra Brønnøysund med oljearbeidere.
IMG_0035.jpg

Så fulgte Air Europa like etter, denne skulle også til Las Palmas
IMG_0051.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0055-1.jpg

IMG_0069-1.jpg

Norwegian fra Praha, tok ned med det ene hjulet.(som vanlig :P) Denne hadde forresten problemer eller noe med venstre motor. Så at teknikkere var på plass rett etter landing. Noen som vet noe?
IMG_0079.jpg

IMG_0099.jpg

Første gang jeg faktisk har sett denne på nært hold
IMG_0095.jpg

Tok meg like så godt turen bort til der flyklubbene holder til i.o.m. at neste fly ikke kom før om 2 timer.(Skikkelig Molde trafikk i dag:O)

RAI RAI!!!
IMG_0108.jpg

IMG_0112.jpg

En Cessna 180 sto rusten og forlatt bak en hangar blandt søppel
IMG_0113.jpg

Dagens siste ankomst jeg fikk med meg. LN-RRL 737-800 nettopp ankommet fra Kanariøyene.
IMG_0123.jpg

Takk for titten
Kommentar er alltids hyggelig å få;)

Last edited:
Re: Fin påskeaften på Værnes

Ser det er KKF som har motorvedlikehold, jeg fløy denne forleden dag - da slet "vi" med flaps-problemer før avgang, og dagen etter fikk den sprekk i windshield. Uheldig uke, med andre ord...

Flotebilder fra en alldeles trivelig flyplass....., men;

Nå må vel snart denne kommentaren
RAI RAI!!!
i.f.m. ethvert bilde av LN-RAI være like utdatert som skinnslips, mokkasiner og hockeysveis vel...???????

Utdatert er den sikkert for dere som ikke er fra Trondheim, men funker fortsatt like bra for oss "TRØNDERNE".

By the way: Takker for alle kommentarer.

Var dette påskeaften kom Norwegian-maskinen fra Praha :)

Da er det feil i systemene for jeg var der når den kom. Hadde radio så jeg hørte hvor de kom fra osv. + En utskrift fra Avinor.no med flytidene.

Skikkelig Molde trafikk i dag:O
Føler meg truffet, men det ligger vel kanskje en liten sannhet i det :)
Veldig fine bilder i alle fall!

Da er det feil i systemene for jeg var der når den kom. Hadde radio så jeg hørte hvor de kom fra osv. + En utskrift fra Avinor.no med flytidene.

Tror nok du har surra her ja, for jeg hadde kjentfolk ombord og de satt vistnok og kikka på winglets på vingene. Bildene dine er også tatt lenge etter at Prahamaskina ankom Værnes. (Over 2 timer senere) :)

Back