Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det var en gang i fjor vi bedrev forebyggende isolering av halve sykehusavdelinga pga Noro. Eller var vel kanskje januar i år, men dette var pasienter med meget redusert immunforsvar som antagelig ikke kom til å tåle en slik infeksjon noe særlig bra. Det var pga noen i staben med Noro hadde vært i nærkontakt med dem. Heldigvis så gikk det bra og ble ikke noe større utbrudd. Friske barn tåler heldigvis det der ganske godt, selv om det er verst for foreldrene antagelig som må vaske grundig sengetøy og alt på 60 grader for å ta knekken på det.Morn fra Tønsberg. Helgen ble heldigvis bedre enn den startet, og vi slapp unna full runde omgangssyken også denne gangen. Nå venter en arbeidsuke uten noe mer spennende på timeplanen, tror jeg
Det var en gang i fjor vi bedrev forebyggende isolering av halve sykehusavdelinga pga Noro. Eller var vel kanskje januar i år, men dette var pasienter med meget redusert immunforsvar som antagelig ikke kom til å tåle en slik infeksjon noe særlig bra. Det var pga noen i staben med Noro hadde vært i nærkontakt med dem. Heldigvis så gikk det bra og ble ikke noe større utbrudd. Friske barn tåler heldigvis det der ganske godt, selv om det er verst for foreldrene antagelig som må vaske grundig sengetøy og alt på 60 grader for å ta knekken på det.
God mandag fra Oslo, fridag, men likevel nok av ting på programmet.
Jeg får gratulere SK Brann med cupfinale sier i går, over RBK. RBK var det beste laget, men av og til er det ikke det som teller. Brann gikk opp i ledelsen 5 min før slutt, så fikk RBK et ekstremt billig frispark 2m fra hjørnet på 16mtr. som ble mål, 1 min før slutt. Det ble ikke scoret i ekstra omgangene og da Brann satt in sin 5 straffe, og RBK hadde misset på 1 var det SK Brann som vant G16 cupfinalen.God morgen fra Kongsberg. Våknet litt tidlig i dag så da var det bare å stå opp. Rolig formiddag her i dag med antagelig litt bridgespilling. I ettermiddag blir det en tur til Drammen og litt dialysebehandling. Formen kjennes rimelig grei ut heldigvis. Kjip fotballhelg, med Brann som ble utspilt etter alle kunstens regler i 2. omgang mot Molde. Når så Tromsø vinner så spøker det for medalje for Brann. Men de har seg selv å takke etter å levert en så slett forestilling.
Takk for det. Dette ble bønnhørlig omtalt i Brgensavisene. Sånn sett var ikke helgen så svart som jeg først gav inntrykk av. Vi får satse på det er noen talenter der som om noen år tar steget helt opp.Jeg får gratulere SK Brann med cupfinale sier i går, over RBK. RBK var det beste laget, men av og til er det ikke det som teller. Brann gikk opp i ledelsen 5 min før slutt, så fikk RBK et ekstremt billig frispark 2m fra hjørnet på 16mtr. som ble mål, 1 min før slutt. Det ble ikke scoret i ekstra omgangene og da Brann satt in sin 5 straffe, og RBK hadde misset på 1 var det SK Brann som vant G16 cupfinalen.
Morn fra Lommedalen. Etter en slitsom cupfinale helg med 4 kamper på 3 dager kan vi i dag konsentrere oss om private sysler. Få ferdig konas gamle Prius, så PKK-etterkontroll kan bestilles, få vasket 12 sommerdekks felger, som er bak i VW bussen og avlevert de 8 som skal til mine foreldre. Få fikset lysrøret som er i gangen, enten bytte røret og/eller tenner. Alternativt byttet hele lampen. Mer enn det er ikke planlagt. Så får jeg håpe alle med forumister får en fin dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.