Filmer hos Norwegian

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da jeg reiste med Norwegian på fredag så jeg at selskapet fra 1. desember tilbyr film og underholdning om bord på alle sine flygninger over 3,5 t. som opereres av Boeing 737-800. Systemet har blitt testet på Dubai-rutene i høst, men tilbys altså nå på flere ruter. Man kan kjøpe hodetelefoner til 30 kr. Et flott initiativ - og et godt tilbud i konkurransen med SAS!

Har Norwegian også laget en video med sikkerhetsinformasjon som vises på starten av 737-800-flygninger?

Da jeg reiste med Norwegian på fredag så jeg at selskapet fra 1. desember tilbyr film og underholdning om bord på alle sine flygninger over 3,5 t. som opereres av Boeing 737-800. Systemet har blitt testet på Dubai-rutene i høst, men tilbys altså nå på flere ruter. Man kan kjøpe hodetelefoner til 30 kr. Et flott initiativ - og et godt tilbud i konkurransen med SAS!

Har Norwegian også laget en video med sikkerhetsinformasjon som vises på starten av 737-800-flygninger?

Over 3,5 tonn? Småpent det

Filmer og underholdning tilbys som du nevner til DXB i tillegg til LPA, TFS, ACE, HRG og SSH, både rutefly og charter for Solia. Ingen safetydemo på video enda men det er i planleggingsfasen, så hang on:)

Oppdaget en artig obervasjon da jeg reiste med NovAir A330 for noen år tilbake, tror nesten samtlige fulgte med på Sikkerhetsvideoen som ble vist over tvene. I motsetning til dagens manuelle sikkerhetsgjennomgang hvor knapt et fåtall løfter på hodene.

Oppdaget en artig obervasjon da jeg reiste med NovAir A330 for noen år tilbake, tror nesten samtlige fulgte med på Sikkerhetsvideoen som ble vist over tvene. I motsetning til dagens manuelle sikkerhetsgjennomgang hvor knapt et fåtall løfter på hodene.

Jeg har vanskelig for å tro at det er representantivt.... Personlig tror jeg færre følger med på en video enn en live demo, men det er meg.

I de nye nye 738 DY skal kjøpe selv, kommer det skjermer i setene der? Eller blir det i taket som på de leasede?

Det skal visstnok ikke settes i sete ryggene. Det er visst ikke så stabilt på kortruter, B6 har i snitt 2 skjermer som ryker på hvert leg etter hva jeg har blitt fortalt. Og det blir litt mye...

Back