Re: Fikk ikke drosje til døra..
Hoppas att detta är fallet även med de nya reglerna.
Jag tycker att SAS är riktigt bra på service recovery, och det är DÄR man tjänar tillbaka de extra kronorna man betalar för en SAS biljett - när saker går åt skogen så hjälper de till! Se bara vad de gjorde vid senaste strejken i Sverige. De gjorde ALLT och lite till för sina kunder för att hjälpa till i en svår situation, och det räddar dem tycker jag i alla fall!
SAS brukar väl dock alltid också täcka hotell etc när det är tech eller dåligt väder?Legg merke til at dette er naar det er SAS sin feil...![]()
Hoppas att detta är fallet även med de nya reglerna.
Jag tycker att SAS är riktigt bra på service recovery, och det är DÄR man tjänar tillbaka de extra kronorna man betalar för en SAS biljett - när saker går åt skogen så hjälper de till! Se bara vad de gjorde vid senaste strejken i Sverige. De gjorde ALLT och lite till för sina kunder för att hjälpa till i en svår situation, och det räddar dem tycker jag i alla fall!