Fighting Falcon

Her er noen bilder fra min tid med F-16 som arbeidsplass, før jeg gikk over til sivil luftfart.:up:

Attachments

• Bilde F-16.jpg
    Bilde F-16.jpg
    199.6 KB · Views: 11
Replying to Topic 'Fighting Falcon'

Må ha vært en kjempespennende arbeidsplass! Hvilken skvadron var du på?

Originally posted by seilfly

Verdens trangeste kontor :-)

Mmmm...nja..., i disse forhandlingstider kan det faktisk høres ut som om de stakkars lærerne har trangere kår....:biggrin ;)

Er alle disse historiene dine sanne?Hvilken skvadron var du i?Hvilket selskap flyr du for idag?:sarc

Er alle disse historiene dine sanne?

"Jeg skal spise hatten min"...., som det heter, hvis denne karen farer med sannheter! Sjekk cockpit-bildet i den andre F-16-tråden...... Det er bilde av en poster som har vært i handelen i flere år, og ikke minst, sjekk tråden Antonov 225.:naughty:

Jeg ser at du også jobbet ved en amerikansk enhet, ut fra halestripa i bakgrunnen? .:sarc

Skal vi gjette på 14 år, liker å spille flysimulator, skal ta ATPL for konfirmasjonspengene? :lol

Haakon, der var jeg slem, jeg skal være enig i det, men her i fly-spotter-fotograferings-miljøet er det IKKE god kotyme å si at man har tatt et bilde andre har tatt. Faktisk er det ikke lov en gang.
Det er fullt lov til å lyge om alt mulig, men legger du ut bilder skal det være med kilder eller ihvertfall at de ikke er tatt av deg.

Back