FI skifter

Subbus

Newcomer
Så er det klart - FI går fra Servisair og tilbake til SGS fra 1. februar. Følger Sterling med i dragsuget?:clap

Originally posted by Subbus

Så er det klart - FI går fra Servisair og tilbake til SGS fra 1. februar. Følger Sterling med i dragsuget?:clap

Neeeeei, når fikk du vite det? Dette har vi visst lenge, sjekk ut denne

Fra Penauille Servisair`s sider hitsettes følgende fra den 23 oktober:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Jeg beklager å måtte meddele at vi i dag har fått skriftlig oppsigelse av vår samarbeidsavtale med Icelandair.

Avtalen sies opp med 3 måneders oppsigelsestid, og siste dag vi betjener FI er 31.januar 2007.

I oppsigelsesbrevet presiseres at Icelandair er svært fornøyd med den servicen vi har levert, og at beslutningen kun er et resultat av selskapets nye strategi for Scandinavia - uten at det blir sagt noe om hva denne strategien går ut på."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og som noen flere har skrevet tidligere, kommer nok Sterling til å følge etter til SGS på våren . Blir ikke forundret om det er et handlingselskap mindre før 17 mai neste år på Osl.

Originally posted by rampen

Fra Penauille Servisair`s sider hitsettes følgende fra den 23 oktober:

"Jeg beklager å måtte meddele at vi i dag har fått skriftlig oppsigelse av vår samarbeidsavtale med Icelandair.

Avtalen sies opp med 3 måneders oppsigelsestid, og siste dag vi betjener FI er 31.januar 2007.

I oppsigelsesbrevet presiseres at Icelandair er svært fornøyd med den servicen vi har levert, og at beslutningen kun er et resultat av selskapets nye strategi for Scandinavia - uten at det blir sagt noe om hva denne strategien går ut på."

Og som noen flere har skrevet tidligere, kommer nok Sterling til å følge etter til SGS på våren . Blir ikke forundret om det er et handlingselskap mindre før 17 mai neste år på Osl.

Det blir nok ikke noe Servisair nei, men kanskje et annet et. Men dette er jo litt rart da, jeg syns at han karen som representerte FI når SA fikk handlingen preika litt dritt om SGS og SAS, litt sarkastisk kan man kanskje si. Var der for å løfte opp selvtillitten til SA-folket?, det skulle bli så bra osv. Det er jo litt underlig, hvis en som er sentralt i det i FI sleiver litt med kjeften om SA's konkurrent til SA så finner jeg denne karen veldig usaklig.

Originally posted by Vaskeball

jeg syns at han karen som representerte FI når SA fikk handlingen preika litt dritt om SGS og SAS, litt sarkastisk kan man kanskje si. Var der for å løfte opp selvtillitten til SA-folket?, det skulle bli så bra osv.

Pussig det der....gresset ser bestandig grønnere ut på andre siden.

Mulig gresset til SA ikke har begynnt å visne, men allerde råtnet. SA var så mye bedre før, før folk begynte å klatre oppå hverandre for å komme seg høyere,dolke hverandre i ryggen, kompisopplegg osv, igjen kan jeg ikke si nok hvor glad jeg er for at jeg slutta. Dette kan SA og ledelse takke seg selv for, ledelse har ødelagt mye, mellomledelse driter seg stadig ut med udugelig behandling av ansatte.
Bare det at enkelte stillinger ikke er utlyst er bare idiotisk i seg selv, er man litt sjuk så får man sjefstilling med en gang, selv om man er fullstendig udugelig til oppgaven, trynefaktor! Men sånn er det å drive et selskap på rumpa for å si det mildt.

Back