Då var omsider turen til Samos over. Ein nydelig plass, med forholdsvis lite turister, lite trafikkstøy, lite støy i det heile tatt. Den støyen som var, kom frå fly som gjekk inn for landing, eller hadde tatt av. Så, kan nokon tenka seg ein bedre ferie? 3 veker på stranda, med pils i eine hånda, og kamera i andre, for å knipse takeoff og landing. For ein vidunderlig ferie!!
:colgate:
Det starta ein søndag morgon, 15. juli, med
DY-106 og LN-KKH frå Bergen til Stavanger.
Videre blei det nokre pils, og litt kjedelige ventetimer på Sola, der
SK-7337 og LN-TUA tok meg til Samos.
Sjølvsagt mista me oppsatt tid, og då var det naturligvis slot-tid over Polen som begrensa avgang. Ikkje mindre enn 1,5 time ekstra venting før me landa på Samos. Men altså endelig! For dei som er kjent i området, vites det antakelig at SMI er kontinuerlig utsatt for sidevind, og tildels ujamne kast -så innflygning i mørket var litt små-ekkelt. Ein av dei siste dagane i ferien var det ein maskin frå Lauda, som først klarte å gå inn på 3. forsøket, så vinden er stygg på SMI.
Den store bonusen i ferien, var jo å kunne nyte strandlivet samtidig med spotting, så her kommer eit knippe med bilder frå diverse fotoanledninger.
Utreise med LN-TUA
Ein del lokale/greske fly som kretsa i området
Denne var eg så uheldig å "miste" i siste liten -ankom 1 minutt for seint til å få eit bra bilde, men fekk eit dårlig av stussen....
Eget frå Kreta
[SX-IDI]
Ein Agean-maskin
[SX-DVF]
Samt ein haug med Olympic's sine flygninger
[SX-BIB]
[SX-BIE]
[SX-BIF]
[SX-BIG]
[SX-BIH]
[SX-BIK]
[SX-BIL]
[SX-BIN]
Og ettersom dette hovudsaklig er eit turistområde, var det ein god del chartertrafikk med blant andre flyselskapet XL
[G-OXLC]
[G-VKND]
[G-XLAI]
SAS/SAS Norge
[LN-TUD]
[LN-TUM]
[OY-KBP]
Og på heimreisedagen står ein overraskelse på oppstilling [OY-KBO]
[SE-DIP]
Finnair
[OH-LBO]
[OH-LBU]
Sterling
[OY-SEB]
[OY-SEC] -denne maskinen løfta nasen ikkje mindre enn ca 100 m frå enden av rullebanen, og så ut til å kjempe kraftig med takeoff -det var omtrent som den ikkje skulle klare å løfte seg, bare falle ned på buken igjen. Sidan denne er den einaste av dei eg såg, som kom så langt mot enden, kan dette tegne på tung last, eller feillast, eller kan det vera andre grunner til at den venta så lenge med takeoff? Er det vanlig å vente så lenge?
[OY-SEK]
Lauda
[OE-LNO]
[OE-LNT]
TUI
[SE-DUP]
[SE-DZN]
[SE-DZV]
Heimreisa gjekk 5. august med
LN-TUM SK-7338 til Sola
og videre Sola til Bergen med Norwegians DY-107 LN-KKS.
Avsluttningsvis; Egen vurdering er at bildene er av ymse kvalitet. Skylder litt på optikk, litt på kamera, og ein god del på fotografen. Brukte generelt EOS 350, med manuell inst. blender 11 lukketid 1250 i skarpt sollys, iso 200. Objektiv Canon EF 55-200, 4.5-5.6 USM. Igrunn hadde eg vel håpt på at eg skulle få mykje skarpare bilder enn eg syntes eg fekk. Er det nokon som kan vurdera noko om instillingane, og evt optikken kan ha vore gal? Og; bør ein satse på mange bilder av samme fly, eller bør ein satse på "the shot"? Kva teknikk er best å bruke? Eg har feks sett at både Lennart og Stefan får krystall-klare bilder med sine objektiver. Kan det vera at lang zoom gjer objektet uskarpt? Trekk likevel frå, at eit og anna uskarpt motiv kan nok skyldes antal pils har overstige god knipsehånd, hehe
-alt i alt, er eg no fornøyd med ferien.

Det starta ein søndag morgon, 15. juli, med
DY-106 og LN-KKH frå Bergen til Stavanger.
Videre blei det nokre pils, og litt kjedelige ventetimer på Sola, der
SK-7337 og LN-TUA tok meg til Samos.
Sjølvsagt mista me oppsatt tid, og då var det naturligvis slot-tid over Polen som begrensa avgang. Ikkje mindre enn 1,5 time ekstra venting før me landa på Samos. Men altså endelig! For dei som er kjent i området, vites det antakelig at SMI er kontinuerlig utsatt for sidevind, og tildels ujamne kast -så innflygning i mørket var litt små-ekkelt. Ein av dei siste dagane i ferien var det ein maskin frå Lauda, som først klarte å gå inn på 3. forsøket, så vinden er stygg på SMI.
Den store bonusen i ferien, var jo å kunne nyte strandlivet samtidig med spotting, så her kommer eit knippe med bilder frå diverse fotoanledninger.
Utreise med LN-TUA

Ein del lokale/greske fly som kretsa i området






Denne var eg så uheldig å "miste" i siste liten -ankom 1 minutt for seint til å få eit bra bilde, men fekk eit dårlig av stussen....

Eget frå Kreta
[SX-IDI]

Ein Agean-maskin
[SX-DVF]

Samt ein haug med Olympic's sine flygninger
[SX-BIB]

[SX-BIE]

[SX-BIF]


[SX-BIG]


[SX-BIH]

[SX-BIK]

[SX-BIL]

[SX-BIN]

Og ettersom dette hovudsaklig er eit turistområde, var det ein god del chartertrafikk med blant andre flyselskapet XL
[G-OXLC]


[G-VKND]





[G-XLAI]

SAS/SAS Norge
[LN-TUD]


[LN-TUM]

[OY-KBP]

Og på heimreisedagen står ein overraskelse på oppstilling [OY-KBO]

[SE-DIP]

Finnair
[OH-LBO]



[OH-LBU]

Sterling
[OY-SEB]


[OY-SEC] -denne maskinen løfta nasen ikkje mindre enn ca 100 m frå enden av rullebanen, og så ut til å kjempe kraftig med takeoff -det var omtrent som den ikkje skulle klare å løfte seg, bare falle ned på buken igjen. Sidan denne er den einaste av dei eg såg, som kom så langt mot enden, kan dette tegne på tung last, eller feillast, eller kan det vera andre grunner til at den venta så lenge med takeoff? Er det vanlig å vente så lenge?


[OY-SEK]


Lauda
[OE-LNO]


[OE-LNT]


TUI
[SE-DUP]




[SE-DZN]

[SE-DZV]


Heimreisa gjekk 5. august med
LN-TUM SK-7338 til Sola

og videre Sola til Bergen med Norwegians DY-107 LN-KKS.
Avsluttningsvis; Egen vurdering er at bildene er av ymse kvalitet. Skylder litt på optikk, litt på kamera, og ein god del på fotografen. Brukte generelt EOS 350, med manuell inst. blender 11 lukketid 1250 i skarpt sollys, iso 200. Objektiv Canon EF 55-200, 4.5-5.6 USM. Igrunn hadde eg vel håpt på at eg skulle få mykje skarpare bilder enn eg syntes eg fekk. Er det nokon som kan vurdera noko om instillingane, og evt optikken kan ha vore gal? Og; bør ein satse på mange bilder av samme fly, eller bør ein satse på "the shot"? Kva teknikk er best å bruke? Eg har feks sett at både Lennart og Stefan får krystall-klare bilder med sine objektiver. Kan det vera at lang zoom gjer objektet uskarpt? Trekk likevel frå, at eit og anna uskarpt motiv kan nok skyldes antal pils har overstige god knipsehånd, hehe
