Re: Ferietur mot øst - februar/mars
Egentlig er det tullete å betale i dyre dommer for hotell i Thailand. Der er jeg litt med som Reidar, og bruker ikke mer penger enn nødvendig på hotell, men understreker at det skal være rent og pent og ok standard.
I Bangkok er mitt favoritt hotell Stable Lodge (
www.stablelodge.com)
Det ligger midt i blinken i forhold til shoppinggaten Sukumvit road, og et steinkast fra metroen, som får deg hvor det skal være.
Hotellet er dansk drevet. Har ikke veldig mange rom, men standarden er helt ok til de ca 300 kronene et deluxe dobbeltrom koster for en natt. Hotellet har en fin hage med svømmebasseng og det er relativt fredelig der.
Det beste med hotellet er at de har en utmerket dansk kro-restaurant. Man får alt av danske spesialiteter. De har en halvmeter lang smørbrødsliste, og de holder like god standard som på de beste smørbrødsrestaurantene i København, og til en brøkdel av prisen. Jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det.
Dette hadde jeg satset på hvis jeg var deg. Lite hyggelig hotel i stedet for en av de store hotellmaskinene, og til en mye bedre pris!
Lykke til med valget!
BF:cool2