Re: Ferietur mot øst - februar/mars
No vart eg skræmt! Har det rablet helt for deg Reidar? Du høres jo ut som en ødeland nå! Du hentet deg så vidt inn igjen når du drar frem at du har dine knep for å forhandle ned prisen! hehe! :lol:
Men ærlig talt, Stable Lodge er sandelig ikke et dumt sted. Og jeg er kresen (som enkelte sikkert har forstått!)
BF:cool2
Nå tror alle at det klikka for Reidar, men i BKK bor jeg alltid på Shangri-La . Gang på gang.. To gange rpå tre uker i fjor..
Perfekt beliggenhet, oase rett i sentrum. Jeg flyr R-klasse med bor godt der borte.Sparer frøktelig mye pæng på 31 " og knebeskyttere !!
Eneste unntaket har vært Oriental. Man kan alltid forhandle seg til gode priser, og har sjelden betalt mer enn $ 100 på Shangri-La. Men jeg har jo mine knep..![]()
No vart eg skræmt! Har det rablet helt for deg Reidar? Du høres jo ut som en ødeland nå! Du hentet deg så vidt inn igjen når du drar frem at du har dine knep for å forhandle ned prisen! hehe! :lol:
Men ærlig talt, Stable Lodge er sandelig ikke et dumt sted. Og jeg er kresen (som enkelte sikkert har forstått!)
BF:cool2