OK, men de (Spanair altså) fløy altså en periode med en slik maskin med "Spanair" foran på skroget og resten Monarch (Dec 1999-mars 2000). Derfor trodde jeg at bildet var av en slik avgang, det ser forresten ut som at det kunne vært tatt på en lørdag. Nattstopp på resten av flyene. Men Monarch har jo vært innom her ellers også, klart det. Har vært mange chartere med bl.a små grønne menn her opp gjennom årene fløyet med diverse matriell.
Bildet ble tatt lørdag 18. mars 2000 så det kan gpdt hende du har rett, LN-MEH. Jeg tok det for gitt at den Monarchen hadde noe med alle små britiske grønne menn som forpestet atmosfæren på flyplassen.
Nå er jo Hamar en utpost i store intet da - det vet jo du som kommer fra "feil sie ta Mjøsa", men siden du er en hedersmann og innehaver av Holmekollskien - og kløpper på motorsykkel med sidevogn - blir det muligens en ordning
Det finnes jo flere av oss her inne som venetr i spenning på ENHA bilder. Jeg jobbet jo som AFIS der(men uten kamera) og skulle gjerne ha frisket opp minnet litt....og Hamar er ingen utpost,bare så det er sagt