Hva koster en tur ned dit?
Er ikke siste bildet fra DXB en A340-300, og ikke -500?
Noen som vet hvor lenge 707 blir i tjeneste?
Drøye 4.000,- fra Norge. En av de mest interessanne routingene/prisene er London til Teheran med Iran Air´s 747-200 til ca 2.800,-. Jeg endte opp med å booke ARN-THR-FRA denne gang pga. datoer, og det dukket i tillegg opp en hyggelig pris i biz (drøye 6.000,-) hos Iran Air på denne routingen, bestilt på www.alternativeAirlines.com
Innenriksflightene i Iran koster jevnt over 300 kroner![]()
En dag.. En dag! Da blir det Iran på meg også! Noen som vet hvor lenge 707 blir i tjeneste?
Vi drar ned igjen i morgen, skal stable en oppsumering på beina etter hjemkomst, neppe like omfattende, men noe må det da bli.
Og du skal vite hvor mye jeg miskunner deg. TR av dette formatet får jeg aldri nok av, så gleder meg stort til neste
Ha en riktig god tur og fornøyelig opplevelse!
Hmm.. blir vist nødt til å stå opp i morgen tidlig og ta kroppen med ut på OSL skjønner jeg ...Men enn så lenge er det Rose´vin og Oslo-sommer/ vår !
![]()
Det jeg gleder meg mest til i morgen er Biz på Iran Air fra ARN til Teheran. Ingen alkohol, men suveren oppvartning sist jeg satt foran gardinen der.
Hvordan opplevde du sikkerheten der nede? Ser du kom godt overens med sikkerhetsvakter, og har tatt masse delvis forbudte bilder. Følte du (Eirik) deg noen gang truet eller i fare?
707 har vel gått sin siste tur sist sommer? Hvordan er det med 727 + TU154 f. eks?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.