• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fellestur "The Aviator" på fredag 4. februar?

The Ticketor

ScanFlyer Dusty
Fellestur "The Aviator" på fredag 4. februar?

Det er mange billetter ledig til "The Aviator" nå på fredag på Colloseum i Oslo klokken 2000. Skal vi ta en liten fellestur, og kanskje en bit å spise etterpå for dem som har lyst?

Er DU med?

Re: Fellestur "The Aviator" på fredag 4. februar?

Er da ikke snakk om å ikke ha venner, men heller å være sosial med "likesinnede"?
Skulle gjerne vært med, hadde jeg bodd i Oslo.

Originally posted by plane-spotter
har du ingen venner:sarc :alien:

Noen som ikke har skjønt poenget med å gjøre noe sosialt sammen og utvide sitt nettverk samtidig, eller hur? :naughty:

EDIT: Skulle gjerne deltatt selv, men blir nok forhindret denne fredagen. Men et bra initiativ! :up:

Sorry, Einar - jeg får dessverre ikke "fri". Nå ble det snakket en del om å gjøre dette på siste Fly&vin, så kanskje vi kan få til noe til uka? NB: Filmen er nesten tre timer lang, så sosialiseringen må nok planlegges litt.

Får ta det en annen gang. Nå skal jeg jo ut til Gardermoen tidlig tidlig imorgen, så det er kanskje like greit.

Originally posted by Falcon
Sorry, Einar - jeg får dessverre ikke "fri". Nå ble det snakket en del om å gjøre dette på siste Fly&vin, så kanskje vi kan få til noe til uka? NB: Filmen er nesten tre timer lang, så sosialiseringen må nok planlegges litt.

Ikke øl før filmen med andre ord... :cheers:

Originally posted by The Ticketor
KOG, du blir vel med du, når det passer?

Kom på Waldemars så kan vi snakke om filmen
trink40.gif

Back