Feil?

BU555

Newcomer
På Norwegians bookingsider er det nå lagt ut nye destinasjoner (som dengang Stavanger - London var synlig, men ingen rute vi visste offisielt ville komme). Rutene jeg fant nettopp var:

Bergen - Paris
Bergen - Stavanger

Noen som vet om dette er feil - eller om disse rutene virkelig kommer?

Det ligger tom. rutetider på nett. Sjekk på Norwegian.no. 8.april;

avgang BGO 17:00 - 19:00
avgang Paris 19:35 - 21:35

Replying to Topic 'Feil?'

Jeg fant den ikke på Norwegain sin hjemmeside, men det er mulig jeg ikke har lett godt nok. Derimot fant jeg den på www.wideroe.no. Med de samme tidene som du har fikk opp.

Billig er det og; 255 kr én vei :D

Edit: Rart at de har fullflex fra BGO, men ikke fra OSL? Ser ut til at den går mandag-onsdag-fredag

hvor ble det av BGO-SVG? Finner den ikke, men BGO-BVA ligger i Amadeus

TN08APRBGOBVA/ADY
** SCANDINAVIAN AIRLINES - TN ** BVA BEAUVAIS TILLE.FR 08APR05 15APR05
1 DY1474 3 BGO BVA 0930 1140 0 13APR05 26OCT05 733 2:10
2 DY1476 5 BGO BVA 1700 1900 0 08APR05 28OCT05 733 2:00
3 DY1478 1 BGO BVA 1840 2055 0 11APR05 24OCT05 733 2:15

TN08APRBVABGO/ADY
** SCANDINAVIAN AIRLINES - TN ** BGO BERGEN.NO 08APR05 15APR05
1 DY1475 3 BVA BGO 1215 1425 0 13APR05 26OCT05 733 2:10
2 DY1477 5 BVA BGO 1935 2135 0 08APR05 28OCT05 733 2:00
3 DY1479 1 BVA BGO 2130 2340 0 11APR05 24OCT05 733 2:10

Norwegian er skikkelig på hugget - igjen - med nye destinasjoner. Veldig smart å satse på reginale flyplasser. Fra vestlandet er det i dag ingen annen direkteforbindelse til Paris (eller skal vi si "Paris"), så dette er nok et tilbud som (iallefall den første sesongen) vil bli brukt flittig. Som ansatt i konkurrenten gremmes jeg imidlertid (privat) over at det er Norwegian som ser ut til å lede an i opprettelse av nye ruter: TRD-LON, Norge-Kroatia, BGO-PAR. hatten (jeg ikke eier) av!

Beauvais (BVA) ligger i overkant av én time med buss fra Paris (Buss fra Porte Maillot i utkanten av Paris) så det er overkommelig. Når man lander kommer du kjapt inn til Paris, men når du skal dra fra BVA går bussen hele tre timer før flyavgang. Flyplassen er et par nitriste brakker, men er det billig er det verdt det.

Originally posted by tosfreight

Spennende! Ligger BVA langt utenfor Paris?
--------------------------
Jeg var der for noen år tilbake,- på svarte natta. Det var laaangt ute på ødelandet. Tok sikkert en time eller to inn til selve byen. Flyplassen ligger vel nesten på grensen til Belgia,- eller er jeg helt på jordet ?
Det var endel trafikk der,- selv på nattestid. -Flere Ryonair og den gang Premiair som var der. -Kom selv med en 737-400 fra Braathens......
-De har en knøttliten tax-free butikk der.

Originally posted by G-COLE

Jeg var der for noen år tilbake,- på svarte natta. Det var laaangt ute på ødelandet. Tok sikkert en time eller to inn til selve byen. Flyplassen ligger vel nesten på grensen til Belgia,- eller er jeg helt på jordet ?
Det var endel trafikk der,- selv på nattestid. -Flere Ryonair og den gang Premiair som var der. -Kom selv med en 737-400 fra Braathens......

Hehe, helt til Belgia trenger du ikke dra, men BVA ligger ikke engang i regionen "Île de France" hvor Paris, men såvidt i Picardie, nord-vest for Paris, men det er levelig avstand, mye kortere enn Oslo-Torp f.eks, selv om jeg trodde det var like langt, rundt 70-80 km fra Paris. Bussen koster uansett ikke mer enn 10 euro.
Det er bra at Norwegian starter opp dit, nå har vel alle nordmenn vært i London snart, så det må vel bli en annen storby folk drar til etterhvert, selv om mange drar dit allerede.

Nå ligger BGO-BVA inne på Norwegians hjemmesider. 2. april braker det løs. De skal samarbeide med hurtigrutens kontor i Paris for franske turister, ikke dumt. Dette blir kanskje bare en sommerrute da.

Div opplysninger om den nye ruten (Bergens Tidende)

http://www.bt.no/forbruker/reise/article317947

Originally posted by G-COLE

-Kom selv med en 737-400 fra Braathens......
Nytt og nyttig?..:p

Back