Re: Feil på EB-sidene, eller bare meg?
<frustrasjon>Nå har jeg forsøkt i 30 minutter å booke en tur/retur til Stockholm. Det gikk ikke. Bare feilmeldinger enten man bruker det gamle systemet eller det nye.
Det er helt vanvittig at et så stort og tilsynelatende profesjonelt selskap kan slippe løs en ny nettløsning uten at den er kvalitetssikret bedre. Er direkte useriøst at kundene blir satt til å være prøvekaniner. Tror faktisk at jeg på ren og skjær trass booker billetten hos DY i stedet
</frustrasjon>
<frustrasjon>Nå har jeg forsøkt i 30 minutter å booke en tur/retur til Stockholm. Det gikk ikke. Bare feilmeldinger enten man bruker det gamle systemet eller det nye.
Det er helt vanvittig at et så stort og tilsynelatende profesjonelt selskap kan slippe løs en ny nettløsning uten at den er kvalitetssikret bedre. Er direkte useriøst at kundene blir satt til å være prøvekaniner. Tror faktisk at jeg på ren og skjær trass booker billetten hos DY i stedet

</frustrasjon>