Feil navn SAS på billetter

henning

ScanFlyer Blue
Feil navn SAS på billetter

Hei,

forsøker å få hjelp her inne ettersom det er umulig å få hos SAS.

har en gruppe på 95 personer som drar til milano imorgentidlig med SAS fra Gardermoen. Sitter å sjekker inn på nettet, men så har SAS Gruppesalg greid å legge inn 2 navn 2 ganger, og 1 navn med helt feil fornavn. Dermed er det 2 personer som ikke har blitt med på listen, og en med helt feil fornavn.

Prøver å ringe SAS på 05400 - men de kan ikke gjøre noe på gruppebestilling. Får beskjed om eventuelt å bestille nye billetter til disse 2 og ta det med gruppesalg i etterkant - men det er kun economy extra tilgjengelig til over 4500pp som jo er kjipt å ikke få tilbake i værste fall.

Er det noen her som kan hjelpe meg ettersom jeg regner det blir problemer på Gardermoen imorgen.

Re: Feil, navn SAS på billetter

Hei,

forsøker å få hjelp her inne ettersom det er umulig å få hos SAS.

har en gruppe på 95 personer som drar til milano imorgentidlig med SAS fra Gardermoen. Sitter å sjekker inn på nettet, men så har SAS Gruppesalg greid å legge inn 2 navn 2 ganger, og 1 navn med helt feil fornavn. Dermed er det 2 personer som ikke har blitt med på listen, og en med helt feil fornavn.

Prøver å ringe SAS på 05400 - men de kan ikke gjøre noe på gruppebestilling. Får beskjed om eventuelt å bestille nye billetter til disse 2 og ta det med gruppesalg i etterkant - men det er kun economy extra tilgjengelig til over 4500pp som jo er kjipt å ikke få tilbake i værste fall.

Er det noen her som kan hjelpe meg ettersom jeg regner det blir problemer på Gardermoen imorgen.

har du prøvd å få hjelp på facebook?

Re: Feil navn SAS på billetter

Det kan også være at de kan få tak i noen som kan hjelpe - spesielt siden det er de som har gjort feilen.

har lagt inn på facebook for et par timer siden, men ingen respons - så det lover ikke bra.

har lagt inn på facebook for et par timer siden, men ingen respons - så det lover ikke bra.

Har du lagt inn innlegget på riktig side? Jeg kan ikke se at ditt innlegg ligger der.

facebook.com/sas

har lagt inn riktig - men ble lagt inn med bedriftskonto og synes derfor tydligvis ikke for andre - bare når jeg er logget inn.

hra fått lagt den inn fra en annen konto nå så den synes - men ingen andre har fått svar idag heller - så ser ut som de har tatt en "pause" i facebookteamet idag.

det stemmer - når forespørselen ble lagt inn på nytt fra privatkonto og ikke firmakonto. så nå skjer det noe.

Gå inn på face, sjekk meldinger, også klikk på andre meldinger(others). SAS sine meldinger havner ofte der.

Da ordnet alt seg- veldig bra:) bra at det er folk med litt autoritet som tydeligvis sitter der.

Back