FB nå med Fast Track på OSL

Re: FB nå med Fast Track på OSL

He, he, snart raskere den vanlige veien ?:lol:

He, he, snart raskere den vanlige veien ?:lol:

Det tror jeg du har ganske rett i.
Fløy for engangs skyld med SAS i C for litt siden og tenkte jeg skulle prøve ut Fast Track. Køen den vanlige veien var moderat og jeg merket meg en dame (ja, hun var helt ok å holde øye med) bakerst i køen for å se hvor mye raskere det var "hos oss". I Fast Track hadde jeg rundt ti personer foran meg.

Det ble ikke noen særlig "Fast" opplevelse. Av alle de "reisevante" i min kø, var det to (meg selv inkludert) som hadde tatt av seg jakke og belte, lurt fram pc og toilettartikler i pose og tømt lommer for mynt og nøkler før det plutselig var deres tur ved båndet. Fire måtte minnes på å ta fram pc, en kunne ikke skjønne at det er nødvendig å ta jakka av og måtte diskutere litt rundt dette.

Damen og jeg pakket tingene våre etter sjekk nøyaktig samtidig.

Skal det bli raskt, må OSL åpne en luke til også må folk skjerpe seg. Er litt som i butikken hvor folk tydeligvis blir overrasket over at de må betale og begynner å rote etter lommeboka når sluttsummen er klar...

Fasttrack er vel raskere i rushtiden enn de normale slusene. Utenom rushtiden derimot er det vel omtrent likt.

Back