Fare for at FI ikke forsto spørsmålet, vil jeg si.
Det tror jeg også. Det interessante er om man kan bruke FastTrack når man reiser med andre selskaper i Star Alliance.
Fare for at FI ikke forsto spørsmålet, vil jeg si.
Det kan man. Har gjort det uten problemer siden i sommer på OSL (som EBG).Det tror jeg også. Det interessante er om man kan bruke FastTrack når man reiser med andre selskaper i Star Alliance.
Det kan man. Har gjort det uten problemer siden i sommer på OSL (som EBG).
CPH akspeterer i tillegg LH-HON
Vil ikke nå da fasttrack på Osl ha utspillt sin rolle, da spessielt i peak tider?
Jeg har sett på skjermen på fasttracken på Osl at mer eller mindre alle selskaper er kommet opp. Videre har jeg hørt at Apollo selger fasttrack vouchers for en 50lapp.
Vil ikke nå da fasttrack på Osl ha utspillt sin rolle, da spessielt i peak tider?
noen brukere med erfaringer?
Jeg har sett på skjermen på fasttracken på Osl at mer eller mindre alle selskaper er kommet opp. Videre har jeg hørt at Apollo selger fasttrack vouchers for en 50lapp.
Det første problemet er jo helt klart at man skaper vesentlig mer kø hvilket undergraver produktet, men spørsmålet mitt er jo i tillegg hvorfor man ikke hadde kapasitet for Domestic tidligere da? De har greid å utvide produktet vesentlig uten å beslaglegge flere sluser, og da er det finurlig at ikke SAS får lov å kjøpe samme tjenesten til sine domestic kunder.
Vet vi egentlig så mye om dialogen mellom SAS og OSL i forhold til fast track domestic? Kan det være at det er flere forhold i den saken enn det som har kommet frem? Jeg innrømmer at jeg ikke har fulgt så godt med på det, men registrerer at SAS mener at de har vært villige til å betale for dette. Er det kanskje et spørsmål om hvilken pris?
I følge en tidligere tråd ville ikke OSL tilby pandion innenriks lenger, fordi det var konkurransevridende. Innenriks for andre (gull, flex osv) var pga kapasitetsproblemer. Noe som virker helt merkelig, så lenge selskapene er villige til å betale for det.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.