Fast track nå offisielt benefit hos A*

Re: Fast track nå offisielt benefit hos A*

Konge! Har aldri blitt avvist noe sted men dette synes jeg er helt på sin plass.

Dessverre går det vel utover meg på osl når alle A3G skal igjennom FastTrack men... Hehe..

Med mindre de utvider kapasiteten noe pga dette. Lov å håpe..
Forøvrig synes jeg FastTrack fungerer godt opp mine reisetider. "Problemet" er vel heller at vanlig security er ganske effektiv i Oslo..

Jeg lurer litt om det da skilles mellom alliances. F.eks. i Frankfurt var det ikke etablert sist jeg reiste for 4 uker siden og FT fra Terminal 1 er ganske så elendig syns jeg. Tror det er hovedsakelig A* som reiser derfra, men ikke utelukkende.

Er alle eksisterende fast tracks automatically rebranded til "*G fast tracks"?

Det var ikke mange på den listen? Uansett - fra Asia til USA og Europa: OSL og ARN med sin Eurobonus-sludd er det eneste stedet jeg ikke har blitt ønsket hjertelig velkommen med A3*G.

"Fast Track" og "Gold Track" er ikke det samme, dvs. kun "Gold Track" er en Star Alliance-produkt, alt annet er selskapsspesifikt.

Det er vel som forventet, og da er det svært lite verdt pt. Ihvertfall.

Ja, men på den andre siden så skal det være samme minimumsregler når man ser Gold Track logoen.

Med mindre de utvider kapasiteten noe pga dette. Lov å håpe..
Forøvrig synes jeg FastTrack fungerer godt opp mine reisetider. "Problemet" er vel heller at vanlig security er ganske effektiv i Oslo..

Vil det si at du ønsker mindre effektiv security OSL for alle slik at fasttrack blir enda mer effektiv? :p

Vil det si at du ønsker mindre effektiv security OSL for alle slik at fasttrack blir enda mer effektiv? [emoji14]
Er det nødvendigvis slik det fungerer?
Samtidig, jeg står jo mye mer i kø enn de fleste andre som flyr samtidig så hadde ikke gjort meg noe om ventetiden var kortere ;-)
Når det er sagt har jeg flights på tider som ikke er spesielt presset, så sjelden mer enn par minutters kø.
Dog burde FastTrack være raskere enn vanlig kø, ellers har det liten hensikt all den tid mange vanlig dødelige blir avvist, det er jo ofte lenger kø foran billettsjekk enn ved scanneren i fasttracken på osl..

Er det nødvendigvis slik det fungerer?
Samtidig, jeg står jo mye mer i kø enn de fleste andre som flyr samtidig så hadde ikke gjort meg noe om ventetiden var kortere ;-)
Når det er sagt har jeg flights på tider som ikke er spesielt presset, så sjelden mer enn par minutters kø.
Dog burde FastTrack være raskere enn vanlig kø, ellers har det liten hensikt all den tid mange vanlig dødelige blir avvist, det er jo ofte lenger kø foran billettsjekk enn ved scanneren i fasttracken på osl..

Symptomatisk for fast track ved OSL er vel at en av fast track-dragene står og fikler med en kundes boardingkort/mobil/smartpass (eller hva det måtte være), og når vedkommende endelig får det registrert, så begynner kranglingen om vedkommende har adgang til fast track eller ikke. Mange brenner seg på Star Alliance gullstatus ser det ut som, mens det ikke synes å være lett å være EBS i sommer- og julesesongen heller. Selv foretrekker jeg uansett vanlig security; for det første er det kortere å gå fra rulletrappen opp fra perrongen og for det andre har jeg aldri opplevd den helt store forskjellen fra fast track. Godt mulig det betyr at vanlig security faktisk er mer effektiv på OSL enn andre steder, eller kanskje at nordmenn er mer flyvante.

Back