G Gunnar ScanFlyer Gold 24 Oct 2015 #1 Jeg tok noen bilder fra siste turnaround med Lufthansa i dag. Dagen ble ikke bedre av at også været tydeligvis var noe tungt til sinns i dag... Ombordstigning... Pilotene vinker farvell før de takser avgårde. Siste avgang. Like bak kom SK952 inn for siste gang...
Jeg tok noen bilder fra siste turnaround med Lufthansa i dag. Dagen ble ikke bedre av at også været tydeligvis var noe tungt til sinns i dag... Ombordstigning... Pilotene vinker farvell før de takser avgårde. Siste avgang. Like bak kom SK952 inn for siste gang...
United1K Up in the air ✈ 24 Oct 2015 #2 Så mye som liker ikke det Lufthansa gjør, så måtte jeg like bildene dine. Auf Wiedersehen.
K krølle ScanFlyer Crusty 24 Oct 2015 #4 Ja, her må vel Fritz beskyldes for ikke å ha hatt stålkontroll på Revenue managment:headbang
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 24 Oct 2015 #5 Skikkelig kjedelig. Burde da absolutt finnes et marked for en rute mellom FRA og SVG. Vi som har håpet på en rute KRS-FRA kan vel bare glemme absolutt alt om dette nå....
Skikkelig kjedelig. Burde da absolutt finnes et marked for en rute mellom FRA og SVG. Vi som har håpet på en rute KRS-FRA kan vel bare glemme absolutt alt om dette nå....
BSSW Browncoat 25 Oct 2015 #6 Gunnar said: før de takser avgårde. Click to expand... Hadde du ventet noen sekunder så hadde du sett en hånd i ett av vinduene på venstre side
Gunnar said: før de takser avgårde. Click to expand... Hadde du ventet noen sekunder så hadde du sett en hånd i ett av vinduene på venstre side
G Gunnar ScanFlyer Gold 25 Oct 2015 #7 BSSW said: Hadde du ventet noen sekunder så hadde du sett en hånd i ett av vinduene på venstre side Click to expand... Den hånda du her ser i vinduet under mellomrommet mellom "Lufthansa" og "Regional"?
BSSW said: Hadde du ventet noen sekunder så hadde du sett en hånd i ett av vinduene på venstre side Click to expand... Den hånda du her ser i vinduet under mellomrommet mellom "Lufthansa" og "Regional"?
BSSW Browncoat 26 Oct 2015 #8 Gunnar said: Den hånda du her ser i vinduet under mellomrommet mellom "Lufthansa" og "Regional"? Click to expand... Jepp :colgate:
Gunnar said: Den hånda du her ser i vinduet under mellomrommet mellom "Lufthansa" og "Regional"? Click to expand... Jepp :colgate: