Dag 1 er unnagjort og en rekke nye ordre er annonsert. Dog er det riktignok en blanding av MoUer, bekreftelse av tidligere ordre, ordre som egentlig nye ble annonsert og tidligere ordre hvor kunden nå er annonsert
Airbus:
Sichuan Airlines: 10x A350-900 (tidligere annonsert som ukjent kunde)
StarLux: 12x A350-1000 & 5x A350-900 (MoU)
Wataniya Airways; 25x A320neo (Firm)
Vistara:13x A320neo (LoI, egentlig annonsert sist uke)
Goshawk Aviation Limited: 20x A320neo (Firm)
Ukjent kunde: 80x A320neo (MoU)
Macquarie AirFinance; 20x A320neo (Firm)
SalamAir: 1x A320neo (Firm) + (5 leases)
Boeing:
DHL: 14x 777F (10 tidligere firm med ukjent kunde og 4 MoU) + (7 purchase rights)
Jackson Square Aviation: 30x 737 MAX (Tidligere listet under ukjent kunde)
Qatar Airways: 5x 777F (Firm)
United Airlines: 4x 787-9 (tidligere listet som ukjent kunde)
Tarom: 5x 737-8 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
Goshawk Aviation: 20x 737 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
GOL: 15x 737-8 MAX (Firm) + 30x 737 MAX (10
10 konvertert fra eksisterende ordre)
Jet Airways: 75x 737 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
Embraer:
United: 25 E175
ATR: (alle egentlig annonsert under en tjuvstart i helgen):
EWA Air 2x ATR 72-600 (MoU)
Drukair 1x ATR42-600 (firm)
Aurigny 3x ATR72-600 (LoI)
Air Saint-Pierre 1x ATR42-600 (MoU)
Air Botswana 2x ATR72-600 (firm)
Guardia di Finanza (Italienske staten) 1x ATR72-600MP
Som man ser så er det endel gjenbruk her og ikke alt er ny ordre....
Airbus:
Sichuan Airlines: 10x A350-900 (tidligere annonsert som ukjent kunde)
StarLux: 12x A350-1000 & 5x A350-900 (MoU)
Wataniya Airways; 25x A320neo (Firm)
Vistara:13x A320neo (LoI, egentlig annonsert sist uke)
Goshawk Aviation Limited: 20x A320neo (Firm)
Ukjent kunde: 80x A320neo (MoU)
Macquarie AirFinance; 20x A320neo (Firm)
SalamAir: 1x A320neo (Firm) + (5 leases)
Boeing:
DHL: 14x 777F (10 tidligere firm med ukjent kunde og 4 MoU) + (7 purchase rights)
Jackson Square Aviation: 30x 737 MAX (Tidligere listet under ukjent kunde)
Qatar Airways: 5x 777F (Firm)
United Airlines: 4x 787-9 (tidligere listet som ukjent kunde)
Tarom: 5x 737-8 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
Goshawk Aviation: 20x 737 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
GOL: 15x 737-8 MAX (Firm) + 30x 737 MAX (10
10 konvertert fra eksisterende ordre)
Jet Airways: 75x 737 MAX (tidligere listet som ukjent kunde)
Embraer:
United: 25 E175
ATR: (alle egentlig annonsert under en tjuvstart i helgen):
EWA Air 2x ATR 72-600 (MoU)
Drukair 1x ATR42-600 (firm)
Aurigny 3x ATR72-600 (LoI)
Air Saint-Pierre 1x ATR42-600 (MoU)
Air Botswana 2x ATR72-600 (firm)
Guardia di Finanza (Italienske staten) 1x ATR72-600MP
Som man ser så er det endel gjenbruk her og ikke alt er ny ordre....