Farnborough 2008

BSSW

Browncoat
Lurer på hvor mange fra forumet som skal til Farnborough i år? Mener å ha lest at det er flere som skal innom der.

Vi er ihvertfall 4 til nå; Speedbird, C172, MountainDew og meg.

Kanskje det kan ordnes en get-together i London eller på showet?

Hadde vert kjekt å besøke der også ja
men med ankomst manchester lørdag kl 17, så blir det liten tid , når avgangen vår søndag er så tidlig. Dårlig tima og tilrettelagt der ja :lol:

Hadde vert kjekt å besøke der også ja
men med ankomst manchester lørdag kl 17, så blir det liten tid , når avgangen vår søndag er så tidlig. Dårlig tima og tilrettelagt der ja :lol:

Ser ut til at vi har 2 muligheter til å ikke møtes på ferieturene våres :drunk: En med timers mellomrom og en med en dags mellomrom :8:

Jeg skal nedover med pappa!
Har såkalte Diamond Paddock billetter.. Mitt første flystevne faktisk, så jeg gleder meg!:)

Jeg skal nedover med pappa!
Har såkalte Diamond Paddock billetter.. Mitt første flystevne faktisk, så jeg gleder meg!:)

Når reiser dere til London? Du kommer ikke til å bli skuffet. Det kommer garantert ikke jeg!

BTW: Hva er Diamond Paddock billetter?

Hei!

Skal være der på lørdagen.Reiser til LHR 17.om kvelden og reiser tilbake 21.om kvelden (SVG-LHR-SVG):nor:nor:nor

Når reiser dere til London? Du kommer ikke til å bli skuffet. Det kommer garantert ikke jeg!

BTW: Hva er Diamond Paddock billetter?

Reiser til London på fredag 18, så det blir litt shopping osv før vi besøker Farnborough på søndag.
Diamond Paddock:
Access to the Unique ‘Diamond Paddock’ area
Sit back and relax in comfortable deckchair seating
Dine alfresco within the exclusive paddock area and avoid the queues with dedicated catering*
Private toilets

The purpose of the “Diamond Paddock Package” is to offer those that have a devoted interest in aviation the chance to witness the exhibits, the static displays and, of course, the ever popular flying display in a private fenced-off area in a prime flight-line position.

Kan jo bli spennende:)

Ferie i boks! :D
Og nå er jeg tilbake på TN-B..
..trodde jeg hadde fri i kveld, men det var helt til jeg så på vaktplanen klokken 3 i natt..

Blir du med og møtes tidlig i London fredag Speedbird? jeg skal en tur på Heatrow og besøke en model butikken der, og ta buss til Farnborugh! Finner en spotteplasss utenfor flyplassen og tar noen øl og ser showet fra en annen vinkel.

Back