Fantastisk cockpitvideo fra A320 i Brasil

Re: Fantastisk cockpit video fra A320 i Brasil

Fantastisk! Muligens den beste jeg også har sett på lenge...

Virkelig på høyde med det beste eg har sett av flyfilmer! Veldig inspirerende! :D

Meget bra! Skal definitivt lagres i favoritter.

Det må jo være verdens beste jobb.. :)
Får ikke bedre kontorutsikt en det der..
Takk for herlig video!

Den joysticken til Airbus ser endel smekrere ut en spaken til Boeing, er det mye mer "håndtering" på B fremfor A, eller er det mye det samme??

På 2:40 i videoen er det to piler som beveger seg i det ene displayet akkurat i det flyet lander. Hva er det for noe? Vider det hvor mye vekt eller hvilken vektfordeling det er mellom landingshjulene?

Nå har vi jo endel Airbus piloter på forumet, men hvis du tenker på de to pilene på Navigation Display ser det vel ut til å være et par ADF-nåler eller tilsvarende.

Den var jo utrolig bra, og kuult med hvordan de hadde kamera vinkelene :)

Flott flott video, dog kjipt at vi har brukt samme sang i spotterLiv ...

På 2:40 i videoen er det to piler som beveger seg i det ene displayet akkurat i det flyet lander. Hva er det for noe? Vider det hvor mye vekt eller hvilken vektfordeling det er mellom landingshjulene?

Det er som CFM sier, VOR indikatorene siden de er hvite. Ikke usannsynlig at de fløy over bakkestasjonen under innflygingen evt. at den tunet automatisk til en VOR den kom innenfor rekkevidde til siden de svinger slik.

Fantastisk film, tror det må være noe av det beste jeg har sett fra flightdeck!

Back