Fangefly......via SVG

Replying to Topic 'Fangefly......via SVG'

Det er jo litt morsomt å se at mediene fortsatt tror på julenissen :)

Ja,- de har vel tatt skrekken av alle fotografene som lurer i buskene der....
(har ikke nevn noen navn Leorim....) hehe....
De kan jo ikke komme med et eneste "N" registrert fly til Sola uten at noen tar bilder av de !

Har de ikke andre viktigere ting å gjøre enn å dekke disse mistenklige flya?

ser aftenbladet har JPH i gassen igjen. han har nå funnet ut at et mystisk fly ikke turte lande på Sola pga all oppmerksomheten om CIA fly den siste tiden... ja ja ja han har det sikkert ikke lett den karen :)

VG:
Folk på Sola tror årsaken til omdirigeringen er den store oppmerksomheten som de mystiske mellomlandingene på Stavanger Lufthavn har vakt.

"Folk på Sola..."....hva i all verden er det for slags kildebruk? Det tyder bare på at de har en veldig tynn sak når de ikke kan komme opp med noe bedre enn det der. "Folk på Sola" kan jo være alt fra rengjøringspersonell på flyplassen, flygeledere i tårnet, til et pensjonistpar som bor på Sola og som har null peiling på hva dem snakker om.

Hvis et fly avlyste landing på Sola til fordel for UK, fordi det har vært så mye oppmerksomhet rundt Sola i det siste, så hadde dem vel planlagt med det FØR avgang og ikke underveis.

Stavanger Aftenblad er ett hakk mer seriøs (right...) og bruker ordet "bransjefolk".

På Sola blir det blant bransjefolk ikke lagt skjul på at årsaken til endringen av flygeplanen kan være den store oppmerksomhet disse mystiske flyene har blitt utsatt for på Stavanger lufthavn.

Personlig tror jeg bransjefolk betyr: Journalister, drosjesjåfører(?), venstreradikale og UFO-Norge-medlemmer.

Ja, for noen flygeledere finner man ikke blant den slags berme? :naughty:

Synes denne var fin:
Men bortsett fra et mindre fly som måtte foreta en nødlanding for to uker siden, har det ikke vært slike mistenkelige amerikanske fly på Sola siden skandalen brøt ut i sommer.

Var det en mistenkelig nødlanding? CK, har SAS Braathens flere hvitmalte F50 igjen på svensk eller dansk register? Kan jo være skumle greier...:sarc

Men den siste delen av sitatet er jo allikevel en liten kilevink til Stavanger Aftenblad. :up:

"mystiske" Fokkere med eller uten SAS-logo er alle på norsk register... Men, hva om det kommer en rød og hvit Dash 8 med "Widerøe" logo på???

(den er forresten i Nord-Norge i dag: TOS/EVE/BOO/KKN/LKL og avslutter dagen i KKN)

Fangeflyene var toppsak iet av Magasinenen til Stavanger Aftenblad som jeg leste i går... Stort oppslag med vårt forummedlem Leorim om jeg ikke tar feil...

Flere enn meg om så "60 minutes" på TV2 i går kveld 28.12.05?
Prøv å få med reprisen da....., og tips SA. I går inneholdt programmet tre artikler, hvorav en omhandlet "de umerkede fangeflyene til CIA"....ha-ha.....:)

å herreknut.. de må da ha ett sted og refule flya når de skal frakte fangene sine..

Det er jo folk som tross alt har sakt noe eller tenkt noe amrikanerne ikke liker. Det må det bli en slutt på, og da må de folka fengsles. Helst uten lov og dom..

Det er helt utrolig.. hadde noe annet land en USA drevet på sånn hadde det vært sanksjoner og masseprotester, mens USA slipper unna med det.

Kjekt at jeg IKKE var til stede
Men jeg har sikkertt noen bilder av "mystiske" fly fra Dusseldorf :mol

Prøv å få med reprisen da.....,

13:35 på TV2 i dag, fredag 30.12., sånn i tilfelle et par stykker skulle få tid til å slenge et halvt øye bortpå skjermen...:cool2

Back