Originally posted by Someone
Idiotisk tiltak.
Originally posted by Someone
Idiotisk tiltak. Har aldri opplevd å blitt splittet opp når jeg har reist sammen med andre. Itillegg er det idiotisk siden jeg ikke alltid har mulighet til å sjekke inn på nett og havner på 28B pga dette blir jeg sur. Riktignok legger jeg alltid inn en seat request ved bestilling men den funker ikke alltid:angry:
Fra Europa kan man heller ikke sjekke inn over mobil og det er normalt da jeg er uten internet....for ett jalla opplegg
Joda, men å plassere grupper sammen må vel kunne løses på en bedre måte enn å stenge setevalg 3 timer før avreise?
Originally posted by learjet
....Så at SAS kaller dette en nyhet er vel omrent på høyde med "vi relanserer service"
Originally posted by Flyer
Joda, men å plassere grupper sammen må vel kunne løses på en bedre måte enn å stenge setevalg 3 timer før avreise?
Kan du ikke bare sjekke inn 22 timer før avreise da? Hvis du vil ha favorittsetet ditt er det jo dumt å vente til 2 timer før flyet går - da er det sannsynligvis tatt uansett...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.