Det er som om at SAMTLIGE svenskere og nordmænd, som har skrevet i denne tråd, mener at strejker overhovedet ikke foregår i Sverige og Norge....og de få gange i den senere år(lang tid siden sidst !!) der har været strejker, så virker det som at CPH skal lukke og slukke og bare flytte alle aktiviteter til Norge og Sverige...Tror i virkelig det hjælper ??? tror i selv på det, for det er da naivt.
Tror i også at det hjælper at udlicitere lastning, traktorering og pushback ??? overhovedet ikke
---
Jamen hvad er så at arbejde "efter bogen"...og det går langsomt...er det så også at strejke....Strejker skal forbydes, mener nogen,,ja så er vi da så tæt på diktatur vi overhovedet kan komme.
Når en arbejdsnedlæggelse finder sted, af den ene eller anden grund, så er det et råb om hjælp og den sidste udvej...og ikke noget man bare gør "fordi vi gider ikke rigtigt arbejde idag"...Iøvrigt var der slet ikke tale om en strejke, men et fagligt møde, men i Norge og Sverige fremstilles det som en strejke...
Og ja,,,jeg ved hvorfor de gik til fagligt møde, men det vil jeg ikke fortælle her, ej heller i en PM, hvis noget spørger...
og jeg kan godt forstå de gik til møde....
hilsen
Ole