Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei? Koster fremdeles 468 kr en vei innen Sør-Norge, og 569 kr til Nord-Norge.
RESERVATIONS FOR ALL SECTORS ARE REQUIRED AT LEAST 5 DAYS
BEFORE DEPARTURE.
WAITLIST NOT PERMITTED.
TICKETING MUST BE COMPLETED WITHIN 1 DAY AFTER
RESERVATIONS ARE MADE OR AT LEAST 5 DAYS BEFORE DEPARTURE
WHICHEVER IS EARLIER.
Edit:
Ser at SAS har innført en ny farebasis på ungdomsbillettene. I tillegg til den vanlige VZZ så har de innført VZZNAP. Virker som VZZ koster 569 i sør-norge, og VZZNAP koster 469. VZZNAP må bookes minst 5 dager før avreise:
Så i stedet for å selge billige last minute billetter, med 100 kr i avslag ifht vanlige ungdomsbilletter, så blir man nå straffet med 100 kr for å booke sent...
Det var helt nytt ja, men likevel mer tradisjonelt revenue management med billigere billetter ved å booke tidligere.
:headbang. Hard life. First world problems
, eller så har det noe med vinterferien å gjøre...
Verdt å nevne at WF av og til er 30,- billigere enn sas.no fordi de ikke inkluderer gebyret for booking.
For ikke å snakke om kombinasjon WF anbudsruter og SAS hvor WF lar en booke SK-delen som ungdomsbillett mens sas.no tvinger samme type billett på hele reisen. Dog skulle jeg ønske man kunne velge ungdomsbillett en vei og vanlig (som noen ganger er billigere).Pluss at WF av og til finner routinger som SAS ikke tilbyr på sine hjemmesider. F.eks så viste SAS null ledige ungdomsbillett til LHR ei helg i høst, mens WF fant routing via GOT!!!!
Inkluderer de ikke gebyret på SAS-bookinger da? Ser reine WF-rutinger gjerne har priser som slutter på 99 istedenfor 69.Verdt å nevne at WF av og til er 30,- billigere enn sas.no fordi de ikke inkluderer gebyret for booking.
Jeg får ikke til å bestille ungdomsbillett til LHR på widerøe.no, jeg? Bestilte meg en tur på søndag, hvor jeg først prøvde med widerøe, men fikk bare opp "Ungdomsbillett kan ikke bestilles på denne strekningen".Pluss at WF av og til finner routinger som SAS ikke tilbyr på sine hjemmesider. F.eks så viste SAS null ledige ungdomsbillett til LHR ei helg i høst, mens WF fant routing via GOT!!!!
Jeg får ikke til å bestille ungdomsbillett til LHR på widerøe.no, jeg? .
Man lærer noe nytt hver dag. Tusen takk!Du må gå via Avansert Søk .. Feilmeldingsteksten er desvere ikke oppdatert riktig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.