Stone ScanFlyer Gold Medlem 27 Dec 2011 #1 -står nå utenfor brannstasjonen på SVG. Dette er SAS ex-LN-RNE, nå på Panama-registrering. Hvis dette er første step på leveranse til Panama skal vi vel ikke se bort fra at dette er det siste man ser av den i Europa.
-står nå utenfor brannstasjonen på SVG. Dette er SAS ex-LN-RNE, nå på Panama-registrering. Hvis dette er første step på leveranse til Panama skal vi vel ikke se bort fra at dette er det siste man ser av den i Europa.
Y Yankee ScanFlyer Gold 27 Dec 2011 #2 Pokker at det er mørkt nå Edit: Noen som vet hvem de nye eierne av denne maskinen er? Edit 2: Her er bilde av maskina Last edited: 27 Dec 2011
Pokker at det er mørkt nå Edit: Noen som vet hvem de nye eierne av denne maskinen er? Edit 2: Her er bilde av maskina
eb737 ScanFlyer Blue 27 Dec 2011 #3 Fint bilde Joachim Mongolian Airlines har/skal ihvertfall tatt over 2 stk, kan hende denne også skal til dem?
Fint bilde Joachim Mongolian Airlines har/skal ihvertfall tatt over 2 stk, kan hende denne også skal til dem?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 27 Dec 2011 #4 Står i første post på denne tråden at den har fått Panama registrering. Så heller tvilsomt at den skal til Mongolia.
Står i første post på denne tråden at den har fått Panama registrering. Så heller tvilsomt at den skal til Mongolia.
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 27 Dec 2011 #7 Keypoint said: Synes jeg så HP-1600PST som reg... Click to expand... Det er HP-1606PST som er reg Bare se på dette bildet: -Christian
Keypoint said: Synes jeg så HP-1600PST som reg... Click to expand... Det er HP-1606PST som er reg Bare se på dette bildet: -Christian
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 28 Dec 2011 #9 Jeg fløy med en slik fra Kastrup til SVG. Bråkte noe fælt men var kkjekt og være ombord i et historisk fly.
Jeg fløy med en slik fra Kastrup til SVG. Bråkte noe fælt men var kkjekt og være ombord i et historisk fly.