• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

F-16 launch and takeoff , video

Synd at det ikke er mer interesse for militære maskiner her inne...

Det er uansett deilig å se ordenlige flymaskiner her, flott video :)

Flott video. :)

Begynner å bli noen år siden man klappet høyresiden på disse maskinene... Sukk..

ja samme her, har laga ringelyd på telefonen av JFS starten.. Det er nå 15 år siden jeg jobbet på disse maskinene selv. 272 har jeg ikke launcha selv, men altid greit å se dette. Har hele launchen på video, totalen er ca 30 min fra start til takeoff.

Dette får hårene til å reise seg, måtte det komme flere slike videosnutter. Herlig med ordentlige jagere.

Forstod det slik at dette faktisk var fra Lista, og da vet jeg én (featured) som er veldig interessert i videoen. Kunne du sendt emailadressen på PM, Scanor?

Back