• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Evergreen fikk jobben ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
EVA Air's moderselskap fikk jobben med aa konvertere tre 747-400'er til frakterene som skal transportere 787 skrog og vinger til Everett.

http://seattlepi.nwsource.com/business/212742_freighter19.html
 
I samme avis er der en andet interessant artikel:

Dette er vist om bestikkelse Boeing/Airforce!!!
http://seattlepi.nwsource.com/business/212832_boeing19.html

Hilsen
Ole
 
Hvis US Air Force trenger nye tankere, hvorfor bestiller de ikke heller da en fremtidig versjon av 787, som blir et mye mer effektivt fly? Blir det ikke mye dyrere for Boeing å fly de forskjellige delene verden rundt, istedenfor å lage de forskjellige delene i samme område?
 
050218g.jpg

for et monster....:wow:
 
Back
Top