Event: Widerøes første E190-E2 flyvning

Re: Event: Widerøes første E190-E2 flyvning

Da er Comfort Hotel Bergen Airport booket, samt SK 4423.

Booket SK287 OSL-BGO nå, hyggelige priser. 599,- i Go og 799,- i Plus. Da ble det sistnevnte.

Jeg er med, men som ren nyttetransport. Avvik, jeg vet ;)

Når kommer disse flymaskinene til Norge? Skal vel flyes litt før de går i pax trafikk?

Sent from my iPhone using Tapatalk

SK4175 her den 23. og rom på Clarion Airport hotel.Retur fra TOS skjer med SK4581 - så da har jeg god tid til en Fly&Øl i Tromsø ;);)

WF-salg nå, flighten den 24. priset til hyggelige 899,- :)

Er det ikke lagt inn poengopptjening på de? Sjekket Molde-Bergen-Tromsø t/r nå og fikk opp bare 200 poeng. Molde-Bergen er ikke anbudsrute.

Den er grei! Noen som vet hvilket sete som er nødutgang på denne modellen?

Er det ikke lagt inn poengopptjening på de? Sjekket Molde-Bergen-Tromsø t/r nå og fikk opp bare 200 poeng. Molde-Bergen er ikke anbudsrute.

100 EB-poeng per segment, så 200poeng på MOL-BGO-TOS stemmer det.

Sendte en mail etter booking og fikk sete. Tre dager etter ble setet endret til siste rad. Ny mail, beskjed om at jeg måtte vente til innsjekk, dette var i desember. Ventet til januar og sendte en mail til med hyggelig forespørsel. Hun fikset et sete midt i flyet. Det setet har jeg ennå, men vi får se hvor lenge det varer. ;)
Men, er det noen som har oversikt over nødutgangen i denne maskinen?

Hvor bor de som skal overnatte ..... Comfort eller Clarion på flyplassen....? Clarion er vel nærmest terminalen....

Last edited:

Comfort hotel her. :) Jeg prøver igjen, har prøvd Google men finner ikke ordentlig setekart for E2. Dette må vel være rette stedet å spørre? Noen forumister som vet? :)

Back