Så godt som 100 prosent av laptopladere/mobilladere osv er 100-240v. Er vel få eller ingen fly som har 230v strøm i sine uttak.Si meg ... 110 volt, 60 hz? Amerikanske turister vil bli storfornøyde.
Så godt som 100 prosent av laptopladere/mobilladere osv er 100-240v. Er vel få eller ingen fly som har 230v strøm i sine uttak.
Kva er dommen over setecomfort mm då?
Ganske misunneleg, egentleg!
Ja, ikke sant. Mon tro hvorfor de ikke valgte USB-uttak. Er vel de færreste som vil ha behov for å lade en laptop på såvidt korte flighter som det Widerøe skal fly. Om det i det hele tatt er plass til en laptop på bordet. Noen som prøvde med en 13-14" i dag?
Someone på 188cm fant det helt greit.
Kva er dommen over setecomfort mm då?
Ganske misunneleg, egentleg!
Someone må være veldig kort i lortfallet i forhold til sin lengde på 190.
Knea mine er limt i seteryggen foran, er 187 å har åpenbart lange pene ben. Skuffende. Men kjekke bagasjehyller da. Og vinduene er underlig plassert.
Ah, skjønner! Da blir det jo fort litt krøkkete, ja. Så du/dere om dette var det samme for alle seteradene?
Er det bare jeg som er litt skuffa over dekninga av denne eventen?Hvor er rapportene, meningene, beskrivelsene, følelsene? 3-4 bilder + litt om beinplass, ist that all we are gonna get?
![]()
Det jeg ikke skjønner er hva du mener med at vinduene er underlig plassert? Jeg har riktignok ikke fløyet E2 ennå (fikk dessverre ikke mulighet til å bli med til Tromsø), men har mange turer i "vanlig" E190 og den er en av mine favoritter.
Underlige vinduer? Kan du forklare?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.