Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så godt som 100 prosent av laptopladere/mobilladere osv er 100-240v. Er vel få eller ingen fly som har 230v strøm i sine uttak.Si meg ... 110 volt, 60 hz? Amerikanske turister vil bli storfornøyde.
Så godt som 100 prosent av laptopladere/mobilladere osv er 100-240v. Er vel få eller ingen fly som har 230v strøm i sine uttak.
Kva er dommen over setecomfort mm då?
Ganske misunneleg, egentleg!
Ja, ikke sant. Mon tro hvorfor de ikke valgte USB-uttak. Er vel de færreste som vil ha behov for å lade en laptop på såvidt korte flighter som det Widerøe skal fly. Om det i det hele tatt er plass til en laptop på bordet. Noen som prøvde med en 13-14" i dag?
Someone på 188cm fant det helt greit.
Kva er dommen over setecomfort mm då?
Ganske misunneleg, egentleg!
Someone må være veldig kort i lortfallet i forhold til sin lengde på 190.
Knea mine er limt i seteryggen foran, er 187 å har åpenbart lange pene ben. Skuffende. Men kjekke bagasjehyller da. Og vinduene er underlig plassert.
Ah, skjønner! Da blir det jo fort litt krøkkete, ja. Så du/dere om dette var det samme for alle seteradene?
Er det bare jeg som er litt skuffa over dekninga av denne eventen?Hvor er rapportene, meningene, beskrivelsene, følelsene? 3-4 bilder + litt om beinplass, ist that all we are gonna get?
![]()
Det jeg ikke skjønner er hva du mener med at vinduene er underlig plassert? Jeg har riktignok ikke fløyet E2 ennå (fikk dessverre ikke mulighet til å bli med til Tromsø), men har mange turer i "vanlig" E190 og den er en av mine favoritter.
Underlige vinduer? Kan du forklare?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.