Eurobonustabell

Replying to Topic 'Eurobonustabell'

Det viktigste er kanskje at dette får opp prisene slik at seslakpet igjen tjener penger...Det er vi alle best tjent med!!!

Originally posted by EB

Det viktigste er kanskje at dette får opp prisene slik at seslakpet igjen tjener penger...Det er vi alle best tjent med!!!

Ja, det er nok ingen ulempe at selskapene tjener penger. Om SAS sine priser går opp så er det en fordel også for Norwegian.

Jan Y

Helt enig i at prisene idag er veldig lave - FOR lave. De må opp, og jeg synes SAS har gjort noe lurt i at det ikke er de laveste prisene som blir dyrere.....

Så kan vi håpe at Norwegian skjønner sitt eget (...og forbrukerens) beste og setter opp sine priser også!!!

Ja de går nok opp...og etter hva jeg har skjønt så er prisene på veg opp.

Tror prisene hos alle flyselskap er på veg opp.

Originally posted by DY

Hvorfor bare ikke gjøre det veldig enkelt....man får like mange poeng som billetten koster i kroner!

http://www.airnz.co.nz/airpoints/airpoints_relaunch/default.htm

Dette er en løsning jeg synes er spennende.

Originally posted by Superhai

Originally posted by DY

Hvorfor bare ikke gjøre det veldig enkelt....man får like mange poeng som billetten koster i kroner!

http://www.airnz.co.nz/airpoints/airpoints_relaunch/default.htm

Dette er en løsning jeg synes er spennende.

Joda, men da begynner det å bli vanskelig med de andre Star alliance-partnerne. Men man kunne jo bare tatt utgangspunkt i dollar eller europris på billettene. Hadde vært langt mer rettferdig system...

Megt bra forslag DY!!! Pris bør være avgjørende for antall poeng man får... På Choicehotellene får man jo poeng for hver krone man bruker...

Og på KLM får man poeng på alt tax free man kjøper ombord! Og poengene forfaller ikke.

Men det ville ikke vært lov i Norge... I Sverige får man ogsåEuroBonuspoeng når man handler med Diners Club kortet i all slags butikker...

Ja kom ikke som noen overraskelse at dette ikke går i Norge. Er nok en regel som sier at nordmenn da ville gått amokk og kjøpt som gale. Noen barnhageregler må vi jo ha....

Originally posted by EB

Megt bra forslag DY!!! Pris bør være avgjørende for antall poeng man får... På Choicehotellene får man jo poeng for hver krone man bruker...

Slik var det tidligere, men det har vært en endring i de siste årene. Nå får jeg ikke lenger bonuspoeng for hver krone jeg bruker, men det er faste satser a la SAS Eurobonusopptjening på hotell.

jy

Originally posted by EB

Men det ville ikke vært lov i Norge... I Sverige får man ogsåEuroBonuspoeng når man handler med Diners Club kortet i all slags butikker...

Kan man kjøpe bil med Diners....? Hus..?:D

jeg ser for meg gode muligheter til bonusbilletter

jy

Back