Eurobonus Shopping portal-lureri?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Nå begynner jeg å bli litt irritert på Eurobonus altså. Jeg har for 3 måneders tid siden bestilt en del ting på shopping portalen, bl.a. linser og et medlemsskap i Bokklubben ++

Har enda ikke fått ett eneste simpelt poeng. Det virker som man må mase for å få poengene, det gjelder hoteller og andre ting også. Har sittet i flere telefoner med bl.a. Hotel Norge for å få poengene mine, hittil til ingen nytte.

Er det noen andre som opplever at man må hele tiden passe på at poengene kommer inn? Noen som fikk de 1500 poengene fra bokklubben f.eks?
Synes det er slitsomt at man hele tiden på huske på hver eneste transaksjon, slik at man ikke risikerer å miste poengene :(
 
Eurobonus i et nøtteskall, vel ... ser mange klager på manglende poeng på FB-veggen, og det er ikke bare shoppingpoeng som mangler ...
 
Måtte mase på 5.000 fra Economist. De fraskjøv seg ansvaret men til slutt sendte en mail til Economist og så kom de.

Egentlig jeg ville bare passere en grense slik at jeg får brukt de siste til noe fornuftig før hele kontoen for meg og fruen blir avviklet...

Men en skal ikke klage på alt. Inkmannpoeng kom raskt ( 500 ):) De e rmin faste levrandør av pulver til kontormaskiner .
 
Ikke for å stjele tråden, men hvor lang tid tar det vanligvis før hotellpoeng er på eurobonuskontoen? (Hilton i mitt tilfelle)
 
Her har EB tydeligvis noe å lære av f.eks. Choice Club - leiebilpoengene fra Avis kommer eksempelvis inn så godt som umiddelbart på denne kontoen.
 
Har selv gode erfaringer med "kick-back" av bonuspoeng, når
man brukere linkene på EuroBonus-siden - for å få inn poeng
av summen. Sist gang tok det ca. tre uker tror jeg.
 
Jeg syntes poengene som ramler inn fra både Mastercard og Diners kommer bra og regelmessig, men fra andre partnere så får jeg ikke noe respons.

Jeg bestiller regelmessig blomster til min langt bedre halvdel med EB Euroflorist avtalen, og har til dags dato ikke sett noen poeng (10% rabatt på selve blomstene kommer)
 
Jeg har gode erfaringer med kredittkort, mens det på leverandørene på SAS EuroBonus Shopping er mer blandet. Fikk poeng fra MPX og CDON, men har ikke fått for innmelding i en bokklubb. Har sendt e-post - så får vi se hva som skjer.
 
Jeg har gode erfaringer med kredittkort, mens det på leverandørene på SAS EuroBonus Shopping er mer blandet. Fikk poeng fra MPX og CDON, men har ikke fått for innmelding i en bokklubb. Har sendt e-post - så får vi se hva som skjer.


Jeg kjøpte varer for 8500 kr fra MPX i sommer og poengene har enda ikke kommet inn i kontoen min. Begynner å bli lei av Eurobonus nå. Vil heller satse mer på Miles & More.
 
Har ikke hatt problem med å få inn poeng fra shoppingportalen, men en må huske å logge inn og gå via linkene på shoppingsiden. Har bommet på det to ganger...
 
Du får si fra hva som skjer med de bokklubben poengene FlightDeck, hvis du hører noe.

Fikk følgende foreløpige svar:

Thank you for contacting the SAS EuroBonus Webshopping Portal Customer Service.

We apologise for the inconvenience you have experienced with your sign-up with Tanum Bokklubber, and we hope that we can resolve the issue to your satisfaction. We will look into your purchase and get back to you as soon as we know something. This could unfortunately up to several weeks as we attempt to track your transaction through the system, but we will obviously try to keep you updated throughout the process.

We apologise again for the inconvenience and hope to get back to you soon,

Sincerely,
SAS EuroBonus Webshopping Portal Customer Service
 
Poengene mine er etterregistrert - hyggelig service:

We have now investigated your sign-up at Tanum Bokklubber, and have found you should indeed have been awarded 700 points for this transaction. We apologise for the failure in the system to register this properly, and can assure you the points are now on their way to your account. The points should have arrived in your account by the end of this month at the latest, but we will of course send you another e-mail to confirm again once they have arrived.

We apologise yet again for the inconvenience you have experienced with this purchase,

Sincerely,
SAS EuroBonus Webshopping Portal Customer Service
 
Gjennom aarene har det alltid vaert problem med registrering og etterregistrering av en rekke ting hos Eurobonus.

Som aktiv medlem av 8 bonusprogrammer siden jeg flyttet fra Norge, er det helt utrolig hvor elendig Eurobonus egentlig er i forhold til de andre programmene jeg er medlem av.
 
Tidligere har det gått veldig bra å få poeng på konto, men nå synes jeg det er vanskelig.
Manger 3 netter på Radisson fra i fjor høst (EB-nr på faktura), 1 flight med Swiss og 10 flighter med SAS (alle bestilt på sas.no med profil med EB-nr).
Det siste er egentlig det verste, der burde alle ting ligge til rette for at poengene kommer inn etter 1-2 dager, men det gjorde de altså ikke.

Poeng fra trumf, mastercard og diners kommer derimot alltid inn når de skal. Det samme gjorde poeng for å ha handlet på tax-free på Kastrup.
 
Back
Top