EuroBonus Point Bargains - oktober-november 2009

Artig. Akkurat like mange poeng med disse SAS point bargains som jeg må ut med for normale bonusturer på disse rutene med Aeroplan poeng. Avgiftene er derimot langt rimeligere hos Aeroplan....

23.000 tur/retur Bergen-København-Kiev i Y+ og C er jo helt greit i utgangspunktet, men så var det disse avgiftene da. Kan like gjerne fly til Kiev for samme prisen med Wizzair og bruke poengene mine på noe annet.,,

Gikk denne til alle denne gang ?
Dobbelt opp! Registrer deg senest 8. november så gir vi deg doble nivåhevende poeng på alle flyreiser,unntatt innenriksreiser i Norge, med SAS, Widerøe og Blue1 i perioden
09.11.09 – 31.01.10.

Var en del av ´tilbud og nyheter fra Eurobonus´ som jeg fikk på mail i dag.

23.000 tur/retur Bergen-København-Kiev i Y+ og C er jo helt greit i utgangspunktet, men så var det disse avgiftene da. Kan like gjerne fly til Kiev for samme prisen med Wizzair og bruke poengene mine på noe annet.,,

Avgiftene er ikke så ille på innenlandsruter og europeiske ruter. En bonusreise t/r Barcelona krever vel ca. 450 kr. i avgifter, inkludert drivstofftillegget.

Jeg har registrert meg for denne og med OSL-ZRH og LHR-OSL booket i den gjeldende perioden "soper" jeg nå inn poeng: Begge booket i W som vil gi meg 300x2 poeng per strekning, mao hele 1200 poeng med kampanjen. Tjobing - ikke rart man er lojal mot SAS...hehe

Jeg har registrert meg for denne og med OSL-ZRH og LHR-OSL booket i den gjeldende perioden "soper" jeg nå inn poeng: Begge booket i W som vil gi meg 300x2 poeng per strekning, mao hele 1200 poeng med kampanjen. Tjobing - ikke rart man er lojal mot SAS...hehe

Hadde du oppgradert fra W til Q hadde du fått 1200 poengx2 per strekning for noen hundrelapper ekstra.

Leg med SK er del av en lengre reise med EK kjøpt av WIAS. Kan man fortsatt oppgradere til bookingklasse Q på kun SK sine strekninger?

Jeg fikk den på mail, og jeg har ikke fått meg hverken onlineprofil, poeng registrert eller selve kortet i posten enda... :p

Gikk denne til alle denne gang ?

Nope!

Jeg fikk den ikke. Men gamlingen fikk, en kamerat av meg og faren hans fikk også. Men SAS ser ut til å glemme meg på disse. Ikke det at jeg ikke registrerte meg allikevel da. ;)
Har biz tur til BKK i november på planen, og den vil da gi 60 000 nivåhevende poeng, så da er gullkortet sikret frem til nov 2011!:colgate:

BF:cool2

Det siste tilbudet med dobbelt opp av nivåhevende poeng står jo åpent for hvem som helst på internettsidene (EuroBonus, tilbud), så den kan alle registrere seg på innen 8. november

Det siste tilbudet med dobbelt opp av nivåhevende poeng står jo åpent for hvem som helst på internettsidene (EuroBonus, tilbud), så den kan alle registrere seg på innen 8. november

Ja, det er bare å melde seg på her: http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Dobbelt-opp-i-host-og-vinter/.

Jeg deltok i samme kampanje i sommer og nøt godt av at SAS hadde lagt ut en rekke billetter i V-klasse til svært lav pris. Dermed kunne jeg f.eks. ha en rundreise til Paris til 800 kr. og få 9000 poeng for den.

Pandion skulle vært statuspoengbasert som LH HON. Da hadde det blitt mileage run ;) Disse kampanjene til SAS har for øvrig en fin evne til å legge seg til perioder der jeg allerede har booket IC-reiser SK, men med EBG-status sikret ut Okt 2011, hadde jeg hatt mer nytte av Ekstrapoeng enn ekstra statuspoeng.

Det er det jo det som tydeligvis er målet til SAS for tiden. Få mange flere opp som statuskunder, men sørge for at de ikke har noen poeng å bruke.

SAS har nylig avsluttet kampanjen SAS Forecast der man får et betydelig antall ekstrapoeng (poeng til bruk, altså) om man flyr Economy Extra eller Business Class like mange ganger (eller flere) som man antok da man meldte seg på konkurransen. Den gjelder for reiser frem til 13. desember. Så disse to kampanjene til sammen bør både gi mye statuspoeng og poeng for bruk.

SAS Forecast er vel også en targeted kampanje. Den har jeg i hvert fall ikke hørt om, og den har vel heller ikke vært nevnt her på forumet?

Back