Eurobonus på SAS flybussen

Re: Eurobonus på SAS flybussen

Bruker i hovedsak SAS flybussen, så dette var jo flott. Har ellers opplevd ved endel anledninger at når jeg betaler med SAS MasterCard så betaler jeg bare 100 kr. Den koster vel normalt 150?! Er dette noe form for ansatt pris, og at sjåfør misforstår kortet siden det står SAS på det?

SAS twitteret nå at det blir doble poeng på Flybussen i oppstartperioden. (Dobbelt av hva sa de ingen ting om)

Har søkt litt rundt, men ikke funnet ut noe.
Er det noen som vet om man får poeng på studentbiletter?

Tok SAS-flybussen fra OSL til Bussterminalen 1. november. Sjåføren så ut som et spørsmålstegn når jeg spurte om bonuspoeng... Noen som kan bekrefte at det funker nå?

Nei er ikke implentert ennå. Kommer snart er det jeg hørte i går

Jeg sitter med en følelse av at retroregistreringskontoret i Bangkok kan se frem til mye ekstraarbeid i forbindelse med innføringen av dette.

Har søkt litt rundt, men ikke funnet ut noe.
Er det noen som vet om man får poeng på studentbiletter?

Fikk dette som svar fra SAS på Facebook:
Hej Robin & Åsa, då kan jag avslöja att studentbiljetter kommer inte ge poäng. Mer info kommer...mycket snart. //TL

Fikk dette som svar fra SAS på Facebook:

Men de sa jo nettopp det stikk motsatte? Altså at man fikk poeng for reisen uavhengig av billettype. Jeg er ikke imponert over svarene på SAS' Facebook-side - de surret jo verre om Alanya-ruten også.

Following ticket types (80NOK) are excluded

Children under 16
Family discounts
Military (first time service
Students
Seniors
...and trips to other airports than Gardemoen are excluded

Hva med månedskort da?

Hva med månedskort da?

Hvis det er det som går under storkunder så får du poeng.

http://flybussen.no/oslo/index.asp?menuid=2610&dokid=13138

Dessuten ser det ut som om du får poeng på studentbilletter og andre rabatterte billetter også, selv om man bare får 50%, følge flybussen og på SAS sine internasjonale sider.....men det står noe helt annet på sas.no. (ja ja, får vel spørre på face igjen)

Det står også hos SAS at man må regne med fire uker før poengene er på kontoen. Uansett tenkte jeg prøve det ut imorgen, så får jeg følge med når og om poengene er på kontoen

Last edited:

Dette fungerte ikke den 23. nov. Automaten klarte ikke å lese Eurobonuskortet. Noen som har fått dette til?

w

Dette fungerte ikke den 23. nov. Automaten klarte ikke å lese Eurobonuskortet. Noen som har fått dette til?

w

Fungerte tilsynelatene i dag. Betale med mitt Eurobonus Mastercard og da ble Eurobonusnummeret registrert da det står nederst på kvitteringen. Så får nå se hvor lang tid det tar før poengene kommer

Fungerte tilsynelatene i dag. Betale med mitt Eurobonus Mastercard og da ble Eurobonusnummeret registrert da det står nederst på kvitteringen. Så får nå se hvor lang tid det tar før poengene kommer

Spurte om dette i God morgen-tråden, men ser at du har svart på spørsmålet mitt her (så jeg slettet posten min). Dette høres ut som en grei måte å gjøre det på - ellers synes jeg det er bra at de har inkludert opptjening også for billetter med rabatt. Det alltid en dum strategi å komplisere opplegget ved at visse type reiser ikke gir poeng og å eksludere studenter ("fremtiden").

Jeg kommer virkelig aldri til å ta flybussen fremfor flytoget for å få 200 eurobonus poeng, eller en halv kopp kaffe, om man skal regne det i deres egen valuta.

Jeg kommer virkelig aldri til å ta flybussen fremfor flytoget for å få 200 eurobonus poeng, eller en halv kopp kaffe, om man skal regne det i deres egen valuta.

En halv kopp, jeg tror du er spinnvill. Du får 1/3 kopp :lol:

Ser dette også innføres på Flygbussarna i Sverige nå. Opptjening på 1 poeng per svenskekrone brukt

Back