Eurobonus nedetid 12-15 mai 2017

Re: Eurobonus nedetid 12-15 mai.

312 poeng for KRS-OSL, OSL-BOO, BOO-OSL og OSL-KRS nå denne uka. Men så er jo 312 poeng kanskje mer riktig med tanke på 25 %-bonus. 25 % ekstra av 250 er jo tross alt 312,5.

Burde egentlig rundes opp til 313 matematisk sett. Sikkert en innleid konsulent som har funnet ut at SK tjener X på å runde ned [emoji12][emoji849]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

"Siden SAS ikke driver med annet enn hele bonuspoeng så trenger de ikke være annet enn en int-variabel (kun hele tall)"
Voila, alt etter komma strykes, ingen runding på gang

I anledning nedetiden på EuroBonus sidene, har det dukket opp en merkelig sak. Jeg har bestilt en EB-reise med LH i First Class til Chicago.

Da jeg mottok første bekreftelse fra SAS, hadde de ikke klart å prise reisen på EB-poeng. Jeg sjekket derfor på profilen min. Da var det en "pris" på TNOK 15 for reisen. Jeg sjekket deretter Expertflyer, denne priser reisen i A-klasse til ca TNOK 75. Er det riktig at SAS EB betaler ca 20% til selskapet som flyr?

http://peterfox.no/airlines/koster-egentlig-eurobonus-tur/

Vet ikke helt om jeg ville stolt så alt for mye på hva som står som pris.
Da jeg bestilte beste tilgjengelighet i C til EWR for to år siden, stod det 24K NOK som totalpris på eticket :)

Jepp.
Ikke bry deg så mye on prisen som står på billetten.
Dette ser jeg sett nesten hver gang på litt rare billetter.
Min kommende LAX-Vegas Round trip billett med AA betalte jeg 1173kr på Ticket.
PÅ AA sin hjemmeside på min booking profil ETicket står det betalt 1173 USD.

Vet ikke helt om jeg ville stolt så alt for mye på hva som står som pris.
Da jeg bestilte beste tilgjengelighet i C til EWR for to år siden, stod det 24K NOK som totalpris på eticket :)
Takk for ditt svar, orker ikke en "smekk" ved innsjekk ! (Nesten Limerick) !

Spurte i en annen tråd, men er det noen her som har klart å bestille bonusbiletter online siden oppgraderingen? Får bare feilmelding "får ikke kontakt med kundedatabasen". Har prøvd i 4 dager, mens andre påstår det har vart over en uke.

Spurte i en annen tråd, men er det noen her som har klart å bestille bonusbiletter online siden oppgraderingen? Får bare feilmelding "får ikke kontakt med kundedatabasen". Har prøvd i 4 dager, mens andre påstår det har vart over en uke.

Har du forsøkt via den gamle siden? Sasclassic eller noe i den duren?

Bestilte bonusreise for et par dager siden. Prøv www.flysas.com

Får "customer database cannot be reached". Får det samme uanset. Når jeg går fra de nye sidene og velger meny-eurobonus og bestiller reward hopper den automatisk til classic.sas.no. Allt går fint til kalenderen skal fylles opp med priser. Da startes automatisk et nytt søk som da "tryner" med ovenstående feilmelding. Er det bare jeg som bruker feil søkemetode? Noen som vil teste og eventuelt forklare (med teskje) dersom de får det til?

Driver og tester selv også. Jeg prøvde nå med iPhone 7. Da virker det. På eldre iPad virker det ikke. Har ikke vært problemer før. Da er vel forsåvidt mitt problem løst

Driver og tester selv også. Jeg prøvde nå med iPhone 7. Da virker det. På eldre iPad virker det ikke. Har ikke vært problemer før. Da er vel forsåvidt mitt problem løst��
Var ikke løst alikevel. Jeg testet iPhone raskt og da virket det på Osl-Cph. Da jeg etterpå testet fra Ksu, feilet det igjen. Osl-Txl feiler også. Har dette noe med CRJ900-ruter å gjøre? De klarer jo ikke å regne ut poeng på disse rutene når du bestiller ordinære biletter heller. Systemet skjønner ikke at CityJet er SAS?

Jeg bruker MacBook Pro med Firefox og ørten adblockere.
Skjønner ikke at det byr på så mange problemer? :(
1)www.flysas.com
2)Jeg logger først inn på eurobonuskontoen min.
3)Trykker på plan&book
4)Deretter Book a Eurobonus Trip (burde kanskje være book An Eurobonustrip, men det er hva SAS skriver :p ).

etc... Fungerer helt uten en eneste errorkode.

Jeg bruker MacBook Pro med Firefox og ørten adblockere.
Skjønner ikke at det byr på så mange problemer? :(
1)www.flysas.com
2)Jeg logger først inn på eurobonuskontoen min.
3)Trykker på plan&book
4)Deretter Book a Eurobonus Trip (burde kanskje være book An Eurobonustrip, men det er hva SAS skriver :p ).

etc... Fungerer helt uten en eneste errorkode.

Da har jeg gjort akkurat som du sier. Testet i safari, chrome og firefox. Det feiler hver gang på OSL-TXL, KSU-TXL. Det går fint med OSL-CPH, OSL-LHR, OSL-AMS og OSL-CDG. Derfor jeg tror det har noe med Cityjet sine CRJ900-destinasjoner. Kan du teste KSU-TXL (månedsvisning)?

J

Og dét er korrekt engelsk. Kanskje du burde sjekke med språkfolk før du setter deg på din høye hest...

Av ren nysgjerrighet: Hvilken regel styrer dette?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skillet mellom a/an styres av om det uttales vokal, ikke om det skrives vokal.

Det uttales vel mer eller mindre "Jurobonus trip", som dermed starter med konsonant.

Back