Eurobonus med ubetjent email

OSLflyer

ScanFlyer Silver
Har under dagen gjort et par henvendelser til EB og til deres email eurobonus@sas.no og hver gang har jeg fått automatisk svar tilbake at min henvendelse er blitt slettet og dermed ikke blir besvart da deres e-postadressen er ubetjent. Samme svar får jeg også når jeg henvender meg gjennom deres kontaktskjema til kundeservice.

Er dette kun en midlertidig teknisk issue eller en permanent løsning. EB viser heller ikke til noen ny emailadresse.

Den skal være ganske så offisiell. Svarstiden kan være noe variabel, i min erfaring alt fra 2-3 timer til 2-3 dager.

-A

Takker for den, men jeg finner ikke denne når jeg logger meg inn som EBG og kan heller ikke huske å ha mottatt egen mail for EBG tidligere. Er denne kanskje uoffisiell ;)

SAS EuroBonus har oppgitt adressen i e-post direkte til gullmedlemmer, men den er ikke referert på nettsidene.

Har under dagen gjort et par henvendelser til EB og til deres email eurobonus@sas.no og hver gang har jeg fått automatisk svar tilbake at min henvendelse er blitt slettet og dermed ikke blir besvart da deres e-postadressen er ubetjent. Samme svar får jeg også når jeg henvender meg gjennom deres kontaktskjema til kundeservice

Ganske fantastisk løsning for et kundesenter :drunk:

Opplevde det samme for noen år siden, da fikk man bare standardsvar om se på følgende web-adresser bla bla bla mailen er slettet.

Løsningen da ble å sende til EB i Danmark, der var svartiden 2-3 timer hver gang (selv om jeg var EBB) og servicen helt topp.

Problemene med den offisielle adressen har vært sånn lenge. Jeg fikk samme "respons" allerede den 23/11-09. Meldingen var:

"Dette er en autogenerert e-post, din henvendelse er blitt slettet og blir ikke besvart. Denne e-postadressen er ubetjent.
For kontakt med SAS EuroBonus vennligst se www.sas.no/kontakt"

Det var da også den offisielle kontaktlinken de viser til jeg brukte. Underlig hvis ingen legger merke til at de ikke får et eneste Eurobonus spørsmål på over en måned...

Ganske fantastisk løsning for et kundesenter :drunk:

Opplevde det samme for noen år siden, da fikk man bare standardsvar om se på følgende web-adresser bla bla bla mailen er slettet.

Løsningen da ble å sende til EB i Danmark, der var svartiden 2-3 timer hver gang (selv om jeg var EBB) og servicen helt topp.
Dette er vel bare et av virkemidlene Eurobonus bruker for å bli kvitt kundene. De har jo i lengre tid holdt på med diverse "produktforbedringer", så jeg kan vel strengt tatt ikke si at jeg er overasket. Kunder er jo som kjent en pest og en plage.

Det er feil at EuroBonus ligger som valg i kontaktskjema på www.sas.no
EuroBonus som valg ble fjernet i høst, men er ved en feil kommet tilbake. Valget EuroBonus i kontaktskjema vil bli fjernet i løpet av neste uke.

Kontaktpunk for EuroBonus kunder
EBB/EBS
Telefon 05400
www.sas.no
Spør Eva på www.sas.no - hvis hun ikke kan svare blir du koblet over til chat

EBG/EBP
Telefon 05400
www.sas.no
Spør Eva på www.sas.no - hvis hun ikke kan svare blir du koblet over til chat
Pluss egne e-postadresser som utkommunisert via e-post til EBG/EBP

E-post blir behandlet mandag-fredag 0800-1600. Svartid skal være maks 16 timer.

Hvorfor har EB gjort det betydelig mer vanskelig og i hvertfall mer tidkrevende for sine kunder å kommunisere med bolaget? Kommunikasjon via email er vel for de fleste den mest effektive og kostnadsbesparende kanalen.

Det er feil at EuroBonus ligger som valg i kontaktskjema på www.sas.no
EuroBonus som valg ble fjernet i høst, men er ved en feil kommet tilbake. Valget EuroBonus i kontaktskjema vil bli fjernet i løpet av neste uke.

Siden du har såpass konkret forståelse av dette, betyr dette at du sitter noe lunde i nærheten av sakens kjerne og kan ta i mot noe feedback fra en del av oss her? ;)

-A

Det er mulig å henvende seg til denne adressen også med EB-spørsmål: cr@sas.no
Jeg har gjort det noen ganger, og svar kommer. Det er helt på trynet at EB i utgangspunktet ikke mottar henvendelser på mail, det er svært lite kundevennlig.

cr er customer relations. Jeg har sendt denne tråden til en venn som jobber med internet hos EB så får man se...

Ah, glemte å skrive. Fikk svar fra EB idag tidlig om at de hadde rapportert feilen til de som kunne slike ting.

cr er customer relations. Jeg har sendt denne tråden til en venn som jobber med internet hos EB så får man se...

Jeg er klar over dette, men jeg er blitt om av SAS om aa skrive dit vedroerende EB. Det er vel et tegn om at det er haap om at praksis om at man ikke kan sende mail vil endres.

Vil det si at eurobonus@sas.no nå leses av mennesker ?
Har et lite issue etter at jeg fikk Platium kortet..

Ja det leses av mennesker - som dessverre ikke fortsår det de leser eller leser så fort at de ikke får med seg noe av innholdet - har fått noen helt utrolige håpløse svar.....:headbang

Ja det leses av mennesker - som dessverre ikke fortsår det de leser eller leser så fort at de ikke får med seg noe av innholdet - har fått noen helt utrolige håpløse svar.....:headbang

Nei, jeg fikk nok dette svaret

Dette er en autogenerert e-post, din henvendelse er blitt slettet og blir ikke besvart. Denne e-postadressen er ubetjent.
For kontakt med SAS EuroBonus vennligst se www.sas.no/kontakt

Update: Dette er nå fikset

Vil det si at eurobonus@sas.no nå leses av mennesker ?
Har et lite issue etter at jeg fikk Platium kortet..

Nei, jeg fikk nok dette svaret

Dette er smått utrolig......:wow: :wow: Denne tråden er 2 1/2 år gammel, likevel dukker samme issue opp igjen..... Du snakker altså :headbang :headbang
Kan ikke annet enn å le :lol: :lol: :lol:(på en annen side er det SAS-It vi snakker om tross alt.....*knis*)

Back