Re: Problemer hos EB med etterregistrering - nå igjen!
Jeg snakket med EB på telefonen idag, og de sa at de ikke kunne gjøre noe, det er bare å prøve om igjen og om igjen, og forklare best mulig. Jeg synes det er merkelig at LH mener at jeg ikke har vært på 5 flighter når jeg vedlegger boardingpassene som jeg har scannet, i mailen. Antar at for meg er det også problemet med Ø, OE /O. De som sitter og ordner med dette, sitter enten i Stockholm eller Tallin, men de kan ikke tilføre noen poeng så lenge som LH ikke godkjenner det.
Nå er det min tur med en LH booking som ikke vil etterregistreres.
Mest all sannsynlighet grunnet en Ø i etternavn som i EB er registrert som OE, mens den i billetten er registrert som O. Jeg booket ikke selv disse billettene og da ble det O. Uansett burde det ikke for andre gang komme tilbakemelding om "ticketed name not found" når jeg pongeterer forskjellen mellom "O" og "OE" i første henvendelse. Det morsomme er at den ene LH-flighten som ble utført av BMI ble registrert umiddelbart.
Denne gangen sendte jeg et noe sinna svar med cc til cr@sas.no, så får vi se om det hjelper.
Jeg snakket med EB på telefonen idag, og de sa at de ikke kunne gjøre noe, det er bare å prøve om igjen og om igjen, og forklare best mulig. Jeg synes det er merkelig at LH mener at jeg ikke har vært på 5 flighter når jeg vedlegger boardingpassene som jeg har scannet, i mailen. Antar at for meg er det også problemet med Ø, OE /O. De som sitter og ordner med dette, sitter enten i Stockholm eller Tallin, men de kan ikke tilføre noen poeng så lenge som LH ikke godkjenner det.