Eurobonus Familiekonto

Kommer aldri til og sette flypoengene mine i eurobonus før de får til familiekonto!
Pr i dag duger Eurobonus kun til samling av ekstrapoeng. (Shell,Trumf, SAS og DNB mastercard)

Vi har ventet længe... meeeeeget længe - på nyt om SAS Family Pooling.

På et arrangement for EBD og EBP i København i går afslørede SAS flere detaljer om "Point Pooling" som det kommer til at hedde.

Der bliver ingen begrænsninger på hvem som kan deltage i en "pool". Det kan altså være både familie, venner eller kollegaer. Der kan dog max. være 8 personer (dig selv plus 7) i en "pool".

Det bagvedliggende system er klar og de arbejder nu på at finpudse de tekniske detaljer, men lovede launch i år.

https://finalcall.travel/da/her-er-detaljerne-om-sas-eurobonus-point-pooling/

Slik jeg tolker info linket over kan vil alle poeng på alles kontoer kunne pooles. Ikke slik som sist det gikk an da poeng som var på konto fra før family pooling startet ikke kunne deles. Flere som er enige i min tolkning?

Ble plutselig i tvil om yngstejenta skal gå for A3 gull som var planen. Poengene får jo en stor verdi om de kommer under min EB-konto.

En person kan invitere inntil 7 personer til en pool, denne blir administrator for poolen og avgjør hvem som kan bruke "poolpoeng" eller ikke. Alle poeng står fortsatt på den enkeltes konto, og når man bruker poeng brukes de som går ut først. Man må vente 6 måneder for å kunne melde seg ut igjen.

En person kan invitere inntil 7 personer til en pool, denne blir administrator for poolen og avgjør hvem som kan bruke "poolpoeng" eller ikke. Alle poeng står fortsatt på den enkeltes konto, og når man bruker poeng brukes de som går ut først. Man må vente 6 måneder for å kunne melde seg ut igjen.
Då blir det det ganske likt som på rewards, der alle ser same beløp på konto, og kan bruke dette?

Man ser hver enkelts saldo og poolens totale saldo, "eier" bestemmer om man kan bruke fra poolen eller bare sin egen.

Back