Valutapåslaget gjør at det ikke er verdt det. Du betaler drøye to kroner for fem poeng, da er det billigere å kjøpe poengene direkte hos SAS.
Takk for svar. Regnet litt på det selv i etterkant og kom frem til samme konklusjon.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Valutapåslaget gjør at det ikke er verdt det. Du betaler drøye to kroner for fem poeng, da er det billigere å kjøpe poengene direkte hos SAS.
Dette er visst ikke riktig. SAS sa etter at jeg kontaktet dem at Arlanda Express ikke er partner i Eurobonus. Det blir da litt misvisende aa ha en direkte link i appen.Litt usikker paa om dette er riktig traad. Uansett, SAS Eurobonus gir igjen mulighet til aa opptjene EB poeng for turer med Arlanda Express. Det maa bestilles via SAS nettside/app. Andre bakkepartnere som Heathrow Express er det ogsaa et samarbeid med. Jeg tror det er 50 poeng per 100 SEK. Det vil si ca. 150 poeng per reise. Jeg har testet om det funker idag. Poengene er ikke kommet inn ennaa, men billetten ble synlig i SAS' app etter bestilling.
Airport Transfer – Enjoy a Smoother Travel Experience
Book airport transfers or taxis around the world via SAS. Select, book and pay in advance, and let our transfer partners take care of the rest »www.flysas.com
Det er jo rett og slett et kupp siden det er ekte billett. Det logiske hadde vært om det gav like mange poeng som New York, flytiden er ikke så langt unna. Men samtidig gir jo BEY (nå inntil videre innstilt av naturlige årsaker) feks kun opptjening som Europa, men det er jo kortere igjenSer at nå i oktober kan du kjøpe t/r Dubai Busimess Flex for 120.000 poeng. Kan jo avbestilles og gir vel en ganske hissig "mileage run"? Her fremdeles ikke helt skjønt poengopptjeningen på denne ruten.
Det er vel p.g.a. situasjonen i Persiagolfen, men jeg skjoenner at DXB gir god opptjening ja.Det er jo rett og slett et kupp siden det er ekte billett. Det logiske hadde vært om det gav like mange poeng som New York, flytiden er ikke så langt unna. Men samtidig gir jo BEY (nå inntil videre innstilt av naturlige årsaker) feks kun opptjening som Europa, men det er jo kortere igjen
SAS er jo verdensmester i å forvirre folk. Gå til https://www.flysas.com/en/travel-extras og du finner denne:Dette er visst ikke riktig. SAS sa etter at jeg kontaktet dem at Arlanda Express ikke er partner i Eurobonus. Det blir da litt misvisende aa ha en direkte link i appen.

I alle dager, får høre igjen....og så sjekket jeg på norske sider, der er det jo ganske tydelig da:
View attachment 59209
Tilleggstjenester – Skreddersy reisen din
Tilleggstjenester gjør reisen enda mer komfortabel. Oppgrader billetten din, legg til ekstra bagasje, skjem deg selv bort i loungene våre eller bestill favorittsetet ditt »www.sas.no
Ok, jeg har faatt svar, man faar poeng som paa restauranter etc hvis man bruker et kredittkort som er lagret i din "shoppingprofil", eller hva man skal kalle det.I alle dager, får høre igjen.
Ja, det er jo klart som blekk på en svart natt på websiden, og ikke står de listet her heller https://eurobonus.shoppingOk, jeg har faatt svar, man faar poeng som paa restauranter etc hvis man bruker et kredittkort som er lagret i din "shoppingprofil", eller hva man skal kalle det.
M.a.o Klarere kan det ikke sies, Harry. 17:06Ja, det er jo klart som blekk på en svart natt på websiden, og ikke står de listet her heller https://eurobonus.shopping
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.