Nå kan Diamonds booke om direktefligter samme dag i app’en. Faktisk dagen før også (x-antall timer). Funker for alle dag etter betatesting i noen uker.
Fikk endra billett i skranke selv om den var utstedt av Berg Hansen.Funker dette for billetter gjennom reisebyrå også? SAS behandler jo disse billettene som pesten, uansett hva man betaler og hvilken status man har.
Fikk endra billett i skranke selv om den var utstedt av Berg Hansen.
Dette i januar. Det var jo før man fikk fordelen i appen . Så det burde jo funke
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Jeg bruker Amex Reisebyrå.Aner ikke hvor mange ganger jeg har fått nei i skranken med D eller J billett, am ex reisebyrå.
Men DY fiksa det på en 1200kr billett. Så tydeligvis en SAS-greie.
Ny EuroBonus Award finder, som i det minste for SAS flyvninger funker ganske bra
https://future.flysas.com/no-no/awar...VuXCByhTt53rlw
Er det noen som har blitt Diamant med hjelp av kampanjen i høst (`fly 10 turer´) og har fått gitt bort gullkort ?
Her kommer noen skikkelig nybegynner spørsmål om Eurobonus.
Jeg har knapt flydd med SAS de siste 15 årene men tenkte jeg nå skulle ta med meg de poengen jeg kunne da det kan bli noen flighter med partner selskapene deres i Skyteam. Jeg har nå skaffet meg Eurobonus medlemskap og skal bestille billetter med Korean, som jo er Skyteam medlem. Må jeg da bestille alle flighter for å få bonus, på selskapenes egen hjemmeside, og om jeg bruker 3dje parts side, som Goto Gate, Booking.com osv så får jeg da ikke poeng? Nå prøver jeg å bestille på Koreanair.com Hvordan gjør man det da for å få kortet sitt registrert og opptjene bonus? legger man inn en medlemskode eller hva?
I motsetning til hotellprogrammene får man bonuspoeng ved å booke med Expedia og lignende. Men merk en ting - dersom det skulle bli noe hikke må du deale med dem (feks at de kansellerer eller flytter på en flyging) og kundeservicen er svært variabel. En annen ulempe med slike tjenester er at de ofte syr sammen seperate billetter legg for legg (dette ser man særlig om man søker på Finn.no ) og det blir fort krøll dersom man misser en flyging.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.