Ser noe lignende hos meg. Har fått alle poeng men i oversikten står ikke en Gøteborg tur jeg hadde 31 mars til 2 april. Dog står en Stockholm tur 25 til 26 mars riktig. Er det noe spesielt?
Jepp, husker ikke avgiften, men det er fullt mulig!Går det an å gi bort Eurobonus poeng?
Jeg har 1500 som jeg ikke får bruk for, flyr så sjelden med SAS.
Hvisnoen vil ha dem, rekk opp armen..
Jepp, husker ikke avgiften, men det er fullt mulig!
Hvor holdbare er de?
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Om man antar at man må ut med 100 kroner i avgifter, så er det en litt bedre deal enn hva trumf poeng gir utenom kampanjer!Logget inn på SAS app nå.
Det er 1750 poeng,
Noen går ut Februar 2021 og noen Februar 2022
For sjette år på rad rekvalifiserer jeg til EBG/EBD, men nå har det blitt bare mer og mer innenriksflyvning det siste året. Derfor ligger jeg i år an til å kvalifisere utelukkende på innenriksflyvninger. Det gir meg regnestykket 45 flyvninger * 315 poeng (inkl. 25 % bonus) noe som betyr ca 14 000 grunnpoeng innkassert for EBG. Det er tydelig at det ikke er folk som flyr med bolaget som skal få mest poeng.
Hvordan finner man ut hvor lenge man har vært EBG/EBD?
For noe idioti at man ikke skal kvalifisere til lifetime gold hvis man har oppnådd status på segmenter.
Eller for å si det på en annen måte: Man legger igjen like mye penger i SAS-kassen med 45 (eller 90) enkeltturer i Minus innenlands eller i Norden til snittpris på, si, 900,- pr. segment som 2 x t/r til Asia eller USA i C. Allikevel er det altså bare det siste som teller opp mot lifetime gold.
Men SAS må gjerne gjøre EB mindre attraktivt for min del. Jeg har for lengst begynt å helle i retning av at man faktisk får mer igjen for å betale minst mulig for enkle reiser (type innenriks/Norden) med lcc og heller litt ekstra for C (eller Premium eco) hos billigste og beste fullserviceselskap på lengre turer enn å jage status hos SAS og betale blodpris for en tur BLL-OSL (typisk 2-3000 pr. leg) kun for å få et skarve tellende segment og 315 (eller i beste fall 625) poeng.
Mon tro om EB-systemet oppgraderes nå i påsken eller noe? Får opp at jeg har tjent 0 poeng siden 22. mars, noe som definitivt er feilAndre med lignende erfaringer? Ser at totalpoengsummen er gått opp, men ingen oversikt over hvorfor/fra hva
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.