Nice er vel 30000 og ikke 20000...
Kim
Regner med det, men hvordan leser dere det ut av SAS sin egen tabell?
https://www.sas.no/eurobonus/point-charts/sas-points-charts/
Hvor er definisjonen av "contries" og "other contries in Europe". Regner med at siste er sone 3
Søker også LHR og CDG. Prisene er 30000 i Go
Jeg leser tabellen med utganspunkt i at jeg er i Skandinavia.
10.000 for domestic, 20.000 mellom de nordiske, 30.000 mellom Norden og resten av Europa, og 50.000 mellom andre europeiske land (for t/r i GO).
Har slitt med det samme, da med pc og chrome. Prøvde å bytte til Firefox, men byttet samtidig til flysas.com/en/at i stedet for sas.no, og da funket det.Holder på å bli gal av sas-sidene som ikke fungerer. Må logge inn på EB gjentatte ganger, siden henger osv. Er dette bare et mac-problem(Safari+Firefox samme), eller har dere med PC det samme problemet? Spesielt ille ikveld, men mye de siste to ukene.
Hvilken mailadresse skal man bruke for å be om "rett poengsum" etter gammel opptjening.
Har tre t/r innenriks, som ble booket før 27 nov. jeg gjerne skulle hatt full pott for.
Er EBS, så gullmailen er vel ikke aktuelt......
Du kan jo prøve gullmailen. I verste fall får du til svar at "vi har ikke lov til å hjelpe deg".Hvilken mailadresse skal man bruke for å be om "rett poengsum" etter gammel opptjening.
Har tre t/r innenriks, som ble booket før 27 nov. jeg gjerne skulle hatt full pott for.
Er EBS, så gullmailen er vel ikke aktuelt......
Ser ut til at SAS har begynt med Norwegians "løsning" og har sluttet å kjøre tilbud på billetter på fredag ettermiddag.
Om det er tilfellet blir det neppe mer enn et år med Diamond, om det blir det.... Mangler 8 legs frem til mai men er lite gira på betale 400-500 kr mer pr leg..
Forståelig ja, men fortsatt irriterende for mitt vedkommende..Fredag ettermiddag og søndag kveld er vel halve profitten fra leisure trafikk, så ganske forståelig med høye priser på de flightene.
Har slitt med det samme, da med pc og chrome. Prøvde å bytte til Firefox, men byttet samtidig til flysas.com/en/at i stedet for sas.no, og da funket det.
Forventet du at brevet skulle bli levert med strippogram hoppende ut av en diger bløtekake?Seriøst.. This is it!? #EBD velkomst"pakke"...
Eh... ja.. [emoji15]Forventet du at brevet skulle bli levert med strippogram hoppende ut av en diger bløtekake?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.