EuroBonus 2.0

Det nye Diamantnivået er glimrende, men litt halvhjertet syns jeg. Hadde vært superdupert hvis:

1. SK*D på bokking og EBD på kortet slik at det kjennes igjen lettere
2. 30 % mere poeng
3. fast rabatt på oppgraderinger til buisniss
4. høy prioritet på oppgraderinger slik at du ikke havne helt bakerst i køen når du komme heseblesende inn fra en annen destinasjon enn en SAS HUB - slik at du unngår å bli forbigodt av en fyr som har akkurat 30.000 poeng på kontoen
5. reservert område i Loungen i CPH og OSL slik at en får plass nå når EBS slippes inn

4. høy prioritet på oppgraderinger slik at du ikke havne helt bakerst i køen når du komme heseblesende inn fra en annen destinasjon enn en SAS HUB - slik at du unngår å bli forbigodt av en fyr som har akkurat 30.000 poeng på kontoen
Her er du bønnhørt. Oppgradering fra Go til Business koster nå 40.000 poeng, så stakkaren med 30.000 poeng blir i så fall kun å finne i Plus.

5. reservert område i Loungen i CPH og OSL slik at en får plass nå når EBS slippes inn

EBS i feriene har bare tilgang til businessloungen så det har man jo i prinsippet allerede ved at man har gulloungen for EBG og EBD

Syns de nye gull kortene er finere enn de gamle. Dog syns jeg diamant kortet kunne hatt litt mere glans i seg - det er litt blast.

Nå ser det ut til at jeg kommer faretruende nært EBD (vel, mangler vel ca 10.000 poeng, så faretruende nærme er det vel ikke... ;)) før kvalifiseringsperioden min går ut i juni. Spørsmålet er om det er verdt det å ta en dag med reise CPH-OSL-BCN t/r når jeg først er i CPH for å komme over hinderet (det koster meg en fridag, samt ca 3500,- og gir meg 12500 poeng om sas.no regner rett). Hva sier menigheten? :) Får man f.eks. soft landing slik at gullkortet beholdes et år ekstra?

EuroBonus-Diamond-velkomstpakke-04.jpg

Herfra: http://www.businessclass.no/wp-cont...014/04/EuroBonus-Diamond-velkomstpakke-04.jpg

Nå ser det ut til at jeg kommer faretruende nært EBD (vel, mangler vel ca 10.000 poeng, så faretruende nærme er det vel ikke... ;)) før kvalifiseringsperioden min går ut i juni. Spørsmålet er om det er verdt det å ta en dag med reise CPH-OSL-BCN t/r når jeg først er i CPH for å komme over hinderet (det koster meg en fridag, samt ca 3500,- og gir meg 12500 poeng om sas.no regner rett). Hva sier menigheten? :) Får man f.eks. soft landing slik at gullkortet beholdes et år ekstra?

Er i helt samme situasjon som deg. Får man soft landing til gull hvis man er diamant? I så fall tror jeg det er en "god" investering :)

Fikk mitt Diamantkort for noen uker siden med exp 11- 15 syns det er flott, men skulle gjerne hatt EBD…. Hva er den tilbudspakken som kommer i Mai ?

Jeg har ennå ikke fått mitt nytt gull kort? Får jeg det nå, eller bare når jeg komme meg inn på min neste kvalifiseringsåret?

Er det noen med EBG her som har sett noe til økt tilgjengelighet for bonusseter? Særlig IC i C?

Jeg fikk mitt nye gullkort i posten her om dagen og på den står det gyldig til 03-16 mens det på appen står gyldig til 03-15. Antar det er appen som har rett?

Back