• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EuroAtlantic med engine surge

De hadde vel sine grunner til å fortsette, og om prosedyrer og checklist tillater det, samt at pilotenes vurdering tillsier at det er greit så er det vel det. Dog er jeg ikke sikker på om jeg ville tolket "operate engines normally" som at man bør sette rett avsted på en 9 timers tur uten alternates i nærheten. Er forskjell på å fly over Europa og over atlanterhavet...
 
Enig, O_K_

Tipper det er noe man er helt istand til å vurdere når man flyr slike maskiner. For utenforstående og andre interesserte, kan det sikkert virke værre enn det er :-)
 
Back
Top