Euro Atlantic Lockheed tristar på Sola

B767

ScanFlyer Gold
Euro Atlantic Lockheed tristar på Sola

bildene er tatt hjemmefra fra loftsvinduet og gjennom kikkerten. så da er kvaliteten deretter..

eg viste ikke noe at en slik fly sko komme til sola.. og ble så skuffa at eg ikke viste noe om det og ikke at eg er på plass til å ta bilder... så så... så ble det slik.. hjemmefra..

har sett flyet på Gardermoen for et par år siden...

Attachments

• IMG_3005.jpg
    IMG_3005.jpg
    29.5 KB · Views: 697
  • IMG_3011.jpg
    IMG_3011.jpg
    39.3 KB · Views: 705
  • IMG_3012.jpg
    IMG_3012.jpg
    38.2 KB · Views: 694
  • IMG_3015.jpg
    IMG_3015.jpg
    34.2 KB · Views: 668
  • IMG_3017.jpg
    IMG_3017.jpg
    23.3 KB · Views: 654
  • IMG_3018.jpg
    IMG_3018.jpg
    26.1 KB · Views: 244
Re: Euro Atlantic Lockheed tristar på Sola

Stillig å se rullebanen fra den vinkelen:) men skulle gjerne vært litt bedre kvalitet. Tydeligvis ikke lett å opprettholde kvalitet gjennom en kikkert:P

Men godt du får dem dokumentert. :):)

Synd med litt dårlig kvalitet. Men viss du hadde hadde god opptikk og kamera så kunne du fått noen sikkelig stilige bilder fra den vinkelen du bur i.

ja veit... men med tiden framover så kanskej ny speilreflekskamera.. som alle her maser på meg om ... he he he he.. :lol:

ja veit... men med tiden framover så kanskej ny speilreflekskamera.. som alle her maser på meg om ... he he he he.. :lol:
Veldig bra!! Gleder å se din nye en dag om du får den!

bildene er tatt hjemmefra fra loftsvinduet og gjennom kikkerten. så da er kvaliteten deretter..

Må si du har veldig bra utsikt fra loftet ditt, du må mare skaffe deg et godt kamera og en kjempe linse ;)

webcam ?? hmm.. hehe.. vel finnes det webcam med kjempezoom ?

Sett kikkerten forran webcam.....:drunk: :lol

Ganske stilig vinkel dette, mangler bare speilrefleks med 500mm objektiv så burde du klare å få til veldig stilige bilder :thumbup

webcam ?? hmm.. hehe.. vel finnes det webcam med kjempezoom ?

Tenkte ikke på sånn du får kjøpt på Elkjøp el.l., må jo mekke noe selv hvis man skal være seriøs spotter, eks. motere et skikkelig fotoapparat som fjernstyres til å knipse bilde ofte no slik http://voksenlia.net gjør. Voksenlia bruker Nikom Coolpix 995 som fjernstyres med http://photopc.sourceforge.net/ Det burde jo gå an å få til med andre kameraer også.

Men nå ble det jo nesten for seriøst det her ^_^

Jeg var med dette flyet.

Vi skulle egentlig fly A321 med Thomas Cook Scandinavia til kreta klokken 0700, men det flyet stod fast i tyrkia med problemer.

Derfor brukte de Euro Atlantic med denne maskinen til å fly oss ned.

Flyet skulle ta av kvart over 12, men når vi stod på rullebanen oppstod en feil på dette flyet også, så da måtte vi taxe inn igjen og ventet tre timer til mens en tekniker som var med (takk!), utbedret feilen.

Deilig fly og ganske stille innvendig.. Artig å fly med en slik gammel traver :p

Se bilder..

Attachments

• DSCF0329.JPG
    DSCF0329.JPG
    64.5 KB · Views: 118
  • DSCF0331.JPG
    DSCF0331.JPG
    78.7 KB · Views: 148
  • DSCF0348.JPG
    DSCF0348.JPG
    50.7 KB · Views: 132
  • DSCF0350.JPG
    DSCF0350.JPG
    92.4 KB · Views: 115
  • DSCF0352.JPG
    DSCF0352.JPG
    87.4 KB · Views: 125

Tidenes vakreste wide-body IMHO.

Her er mitt bidrag tatt av maskinen samme dag på SVG idet jeg var på vei ut av distriktet.

Attachments

• DSCN5221.JPG
    DSCN5221.JPG
    112.9 KB · Views: 58
Back