Eurbonuspoeng ved eventuell SAS konkurs?

SAS loungene vil stenge, Eurobonuspoengene vil være verdt null og niks akkurat som i andre konkurser. Kanskje Miles & More eller et annet bonusprogram er greie og bytter inn bonuspoengene man hadde til gode. Man gjorde vel noe lignende etter at Spanair gikk under.

Kanskje Miles & More eller et annet bonusprogram er greie og bytter inn bonuspoengene man hadde til gode. Man gjorde vel noe lignende etter at Spanair gikk under.

Var vel bare statusmatching da?

In appreciation of Spanair’s FFP members’ loyalty, all SpanairStar Gold and Silver card holders are being contacted with a status match offer from several Star Alliance member carrier’s FFP. Please note however, that the accumulated miles can unfortunately not be transferred into other Star Alliance member airline FFPs.

American er ikke konkurs. De er i Chapter 11, som er en tvungen reorganisering. Denne muligheten finnes ikke i Skandi.

Hva skjer med bonuspoengene våres ved konkurs ?

Mange av oss på forumet ( selvsagt mange andre) har oppspart 1000vis av poeng på reiser med SAS og eller spart på å bruke creditkort som gir deg bonuspoeng.

Hva skjer med våre oppsparte poeng ved konkurs ?

Vi overtagenede selskap forplikte seg å fortsette med bonusprogrammet ?

Kan vi bruke poengene i andre selskap som er i Star Alines ??

Noen som vet noe ?

Jan

Jeg flyr KTM-BKK i C den 10 desmber. Jeg la til mitt eurobonus nr i bestillingen. Jeg har andre *A kort. Går det ann å bytte? Sån at jeg ikke putter poengene et konkursbo...

Du kan bytte ved innsjekk
De fleste flyselskaper har sider hvor du kan oppdatere personalia og bonuskort når du vil, eller i verste tilfelle kan du som sagt gjøre det ved innsjekking.

Ellers fløy jeg med SAS i helga og det var mange som ønsket å betale ombord med eurobonuspoeng.

Nå er du merka som "stoler ikke på SAS"/"har ikke trua når det stormer som verst" - så da får man ikke angre :colgate:

(Neida jeg aner ikke, står sikkert noe om du går inn og leser den lille skrifta)

SAS reduserer ihvertfall Bonuspoenggjelda si kraftig, det er jo litt positivt ;)

Hehe, godt poeng (pun intended!). Det ble vel skrevet at denne 'gjelden' er på nærmere milliarden... at folk bruker 1000 poeng på en Cola (eller hva nå enn det koster) er jo sånn sett bra. :D

Back