Hei!
Prøver å etterregistrere en reise gjort for to uker siden med Widerøe, som aldri dukket opp på eurobonuskontoen min. Når jeg trykker "Send" på registreringen, så får jeg en feilmelding:
"Navnet i din billett stemmer ikke overens med navnet på din EuroBonuskonto. Vennligst fyll ut det manuelle skjemaet og send det til oss."
Jeg skjønner ingenting. Navnet er helt likt både i skjema, Eurobonuskontoen og flybilletten!
Noen som vet hva dette er for en feil?
MVH
Tommy
Prøver å etterregistrere en reise gjort for to uker siden med Widerøe, som aldri dukket opp på eurobonuskontoen min. Når jeg trykker "Send" på registreringen, så får jeg en feilmelding:
"Navnet i din billett stemmer ikke overens med navnet på din EuroBonuskonto. Vennligst fyll ut det manuelle skjemaet og send det til oss."
Jeg skjønner ingenting. Navnet er helt likt både i skjema, Eurobonuskontoen og flybilletten!
Noen som vet hva dette er for en feil?
MVH
Tommy